Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Spartathlon 2006, 29.-30.9.

3.40
 Share

Recommended Posts

Tänään oli postilaatikossa kirje, jossa kerrottin että sais tulla Lehmälohjan asessori tänne meille juoksemaan jos kuntoa piisaa. Numero kisassa on numeroukolla tällä kertaa 151. Oli muuten melkoisen mieluinen kirje tämä. Niinpä yksin tein avaan tämän viestiketjun.

Laittakaahan viestiä tänne, ketkä ovat lähdössä mukaan, niin saadaan jotain höpinää asiasta aikaiseksi.

• Replies 353
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tervehdys taitaa olla minun tietojen mukaan Kreikkaan syksyllä lähdössä 3.40 , Mustala Ari , Lietzen Petri , Maria Tähkävuori, Pasi Kurkilahti ja SL . joten mukava porukka lähtee kovalle keikalle , nyt voi laittaa pienen vedon joka juoksee alle 27 h 10 min olen valmis sponssaan vuoden 2007 lentolipun, joten eikun harjoitteleen

Numero 71 ilmoittautuu matkaan, viime vuonna lapussa luki 171 joten kiva numeroleikki. Veikko Sivosavi on käsittääkseni myös lähdössä matkaan.

Tuo 27 10min jää ainakin multa alittamatta, sillä siihen pitäis olla ihan älyttömässä teräskunnossa. Noin 5kk oon joutunut olemaan lähes kokonaan juoksematta :tiili: , mutta onneksi on vielä elinvuosia jäljellä niin pitää malttaa mieli ja ajatella pidemmällä tähtäimellä näitä juttuja. Eihän tää mitään kuolemanvakavaa ole, joten lähden tänä vuonna matkaan vain maaliin selviytyminen eli 36h alitus mielessä. Mutta riittäähän sitä tavoitetta kyllin siinäkin. :hali_hehe:

Jokohan Ateenaan menijät ovat lentolippuja varanneet?Kimpassa kulkeminen on aina mukavaa.Itse aattelin tänään tutkiskella vaihtoehtoja....

Joo, laittakaapa tietoa mistä olette ostaneet liput, tai mistä kannattaa ostaa. Pitäisi alkaa tehdä itsekkin asian eteen jo jotain. Halpisyhtiöillä taitaa olla aika pienet hintaerot, mutta kannattaa käydä ne kaikki läpi, ennenkuin päätöksen tekee.

Tsemppiä loppuharjoitteluun minunkin puolestani!! Hienoa että noinkin moni lähtee kovaan leikkiin mukaan.

Ettei tulisi turhia väärinäsityksiä, niin toistanpa vanhan (?) viestini, maratoniakaan ei ole vielä takana, mutta jokin näissä ultrajuoksuissa sykähdyttää vielä enemmän, toivottavasti itsekin joskus olen edes satasen lähtöviivalla....

Kommentteja kokemuksesta odotellen!

masiso

EDIT: Ja ei kai ketään varsinaisesti haittaa, jos palstan hitaimmat penkkiurheilijat aktiivisesti ryhtyvät seuraamaan ultrajuoksuja?

• 1 month later...

Tervehdys Spartathloniin lähtijät . ilmeisesti suurin osa porukasta lentää Malevin reittilennolla Budapestin kautta keskiviikkona 27 pvä ja paluu seur. viikon ttiistaina . Itselläni on 3 viikon loma ja olen parin viikon ajan Kreikassa ja yritän houkutella juoksijoita Lohjalle 12 -h 2007 . Olen tulossa Masokistiin huoltojoukoihin ja olen käytettävissä jos joku tarvistsee esim. hieronta-apua terveisin spiros

• 1 month later...

Spartathlon lähestyy ja kiinnostus lehditössä kiihtyy valtakunnan ykkoslehti HELSINGIN SANOMAT lähtee seuraan juoksua yhden toimittajan ja kuvaajan kanssa , just tuli tieto että sillviis , terveisin spiros

Muistakaa siinä haastattelujen lomassa mainostaa myös Endurancea!

Harmi, ettei saatu pukuja teille vielä sinne Kreikkaan.

EUTF