Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Tri-pyörän vuokraus

jkallioniemi
 Share

Recommended Posts

Tämän kesän haasteina ja haaveina on puolimatkan ja mahdollisesti täysmatkankin suorittaminen.

Tällä hetkellä minulla on kuitenkin vain MTB-pyörä, jota kylläkin viime kesänä viilasin paremmin maantiellä kulkevaan suuntaan. Kyllä sillä perusmatka ja Pirkan pyöräily tuli veivattua, mutta, no, mitä sitä selittelemään, tänä kesänä haluaisin harjoitella ja suorittaa nuo tapahtumat oikealla tri/tt-pyörällä.

Olen koittanut kysellä suomalaisista pyöräliikkeistä mahdollisuutta pyörävuokraukseen, mutta koko ajatus tuntuu olevan vieras. Ulkomailla, ainakin UK:ssa, vuokrausmahdollisuuksia kuitenkin on.

Laittaisin vajavaisen pyöräbudjettini ennemmin kiinni kunnollisen pyörän vuokraukseen, kuin MTB:n päivittämiseen johonkin välttävään. Homman voisi hoitaa vaikka n. viitenä erillisenä viikonloppuvuokrana. Jolloin saisi kisojen lisäksi pari pitkää lenkkiä alle ao. pyörällä. Kesän vuokrabudjetti voisi olla luokkaa 500 eur.

Osaatteko neuvoa, löytyisikö tälläislla vuokraperiaatteella Suomesta pyörää tai mistä kannattaisi kysellä? Toki, jos joku on pitämässä välikautta, saa niinkin tietty tarjota. (Olen 194cm pitkä ja raajoissakin mittaa vastaavasti.)

Jos into sitten jatkuu vielä kolmannen vuoden, niin 2013 kesäksi voisi ajatella oman pyörän hommaamista.

Muokattu