Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Ma 12.03.

Jamo57
 Share

Recommended Posts

Shortsikausi avattu!

Pienet lämmittelyt sisällä, 3 km vauhdilla "mukavan kovaa" (5:09, 5:29, 5:10, ka. 163) ja päälle muutamat lyhyet spurtit, yhteensä 3,4 km

Alunperin piti tänään lepäillä, mutta kun katsoi ikkunasta ulos niin pakko oli jotain tehdä. Tällainen hyvin lyhyt fiilistely-VK (kyllä vähän kynnyksen ylikin taidettiin lipsua) ei nyt varmaan treenin kannalta ollut kovin järkevää, mutta helkkarin hauskaa! Hyvin siellä olisi voinut kevyemmänkin lenkin jo shortseissa tehdä, vaikkakin tuuli vähän viileä olikin.

Lepo. Mulla ei ole ollut vapaapäivää kahteen viikkoon ja olo on sen mukainen. En jaksa keskittyä tänään mihinkään duuniin. Silloin kaksi viikkoa sitten puolestaan, kun oli vapaa vkonloppu, tuli juostua 30+ km lenkit molempina päivinä, joten siitä on kyllä aikaa, kun olen viimeksi oikeasti pitänyt rokulipäivän. Olisi pitänyt jäädä tänään kotiin nukkumaan, kun duuneista, eikä mistään muustakaan tule yhtään mitään, vaikka jo toinen energiajuoma menossa ja muutaman espressonkin olen huitaissut huiviin. Silti meinaa silmät mennä kiinni, eikä järki leikkaa.

Olisi tosiaan ollut shortsikelit, mitä nyt tuuli pikkaisen liikaa...

PK 7,5 km, 0:45. Olosuhteisiin nähden yllättävä vauhti, aika sipsuttelua liukkauden takia. Ja se loska... kyllähän se tiedetään, mitä siitä enää marisemaan. Saapa nähdä millaisia määriä tulevina viikkoina saa räävittyä kasaan, onneksi ei ole mikään ohjelma päällä.