Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Spartaan jalkasin, ei jalaksin #5.

3.40
 Share

Recommended Posts

Aloitan uuden ketjun tähän näin, koska jotain kirjoittelen edelleen woorumila, mutta ainoastaan ketjuissa joissa otsikossa sana Sparta. Ainakin syyskuun loppuun. Kertoilen täällä mitä näkyy, vaan ei kuulu, omaan treeniin ym. Harjoittelusta en laita yksityiskohtia, koska nyt säädöt säätää Spiros (kuten ennenkin), enkä päivittäin muutenkaan ehdi/jaksa/viitsi jorista joutavuuksia. Keskeisin syy, miksi pysyn näissä muutamassa ketjussa on ennen kaikkea se, että ei tule turhaa vääntöä näissä ketjuisa "mieleslestäni"-porukan kanssa, kas kun tässä juoksussa tieto ja taito on Lohjan järven etelä- ja pohjoisrannalla hallussa. TOKI saa heiittää negaakin sekaan, ja MIELESTÄNI-piteitä, vaan enpä usko että joutuu rähinän puolelle, kun ei oo noviiseilla nokan koputamista meille, eikä tuu :018:, Ja ne joilla on kokemusta enemmän... :hosto:, ne on asfalttikovia, eli henken- (kovalla koolla, vitun kieliopilliset huuhkajat)-heimolaisia. No niin, nyt on toissa viikon torstaista lähtien juoksu- ja kävelykiellossa ollut polvi aika hyvän tuntuinen, ja huomenna varovasti taas lenkille. Matolle kuitenkin, koska alusta pitää olla jouitava.

Nyt on aamu ja ketju avattu kivasti, eli kevyt kauhallinen vid*uilulla höystettyä skeidaa näytölle. Siis vittuilua, eikä mitään salakielistä "hyi häpeä , kun on rumaa kirjottaa vittu, muta intelligenttiä laittaa sihhen vittuun tuollainen *-merkki", niin jeesusjumalaperkeleen palvojatkaan eivät häkelly. Aijjai, nyt mä keitän kupin kahvia, ja sit aamuPASKAlle

Muokattu

• Replies 193
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Huomenna saa taas alkaa juosta. Polvi on kunnossa, mutta eilen vielä hiukan jäykkyyttä, joten otan puoskarin ohjeen mukaisesti pari päivää kivutonta, ja sitten taas matolle. Matolle nimen omaan vaimennuksen takia, vaikka ulkona olis mahtavat kelit.

Ootteks te muuten huomanneet, että tuolla on kevättä ilmassa,. Mä eilen lopetin 14 vrk:n rasitusvammalääkityksen (29 pl A-olut/12h), ja nyt aamulla perkele häikäsee nii, ettei taho nähä:

Johtuuks tästä:

Joo, ei niitä kaikkia pysty päivässä juomaan. Juoksematta pystyy olemaan joten kuten, kun pitää prom(röyh)illet siinä viiden korvilla, eikä päästä alle neljän putoomaan. 14* päivä kerrallaan (A 58) on ihan hyvä kuuri pikku vammaan. Isompaan kannattaa tilata säiliöauto pihaan, kuten Irwin G aikoinaan Parolan ryysyrantaan teki (röyh).Ein oo niitä tyhjia lestejä nurkat väärällään.

Muokattu

Tänään ensimäinen lenkki iltapäivällä. Per*eleen polvi kun meni paranemaan. Lääkinnällisissä annoksissa piti pysyä kaljan juonnissa, just kun olis alkanut maistumaan, ja oltais päästy ryyppäämään. Väärinkäyttö sitten toisella kertaa.

Janiakaan ei oo näkyny. Kaunis balladi aloittaa siis tämän päivän(röyh):

Jaahas, se onkin taas iltasadun aika. Tänään iltasatua ei esitäkään Soinin Timppa, vaan Allu, joka laulaa tässä mun miälestä parhaan iltasadun, mitä olla saattaa. Niin tai eihän se Allu oo kun sivuosassa tässä, kun tämä ilmielävä enkeli, jolla varmaankin on ihan nimikin, mutta sitä mä en haluu ees kuulla. Ammatti riittää: Enkeli.

Hyvää öytä ja kauniita unia teille kaikille, ja tässä se tulee, mitä me ei saaha unohtaa edes nukuessa, ja tämä ei ole nyt vitsi, vaan rakkaat ystävät, en ole edes kännissä, vaikka onkin ajankohta viestissäni epäilyttävä.

Keskittykää kuuntelemaan tämä kappale kokonaan, alusta loppuun, tämä on satu joka kehittyy koko ajan edetessään, ja se tarina on TODELLA OVELA.

Jaahas. Se on uusi aamu, ja täällä läntisellä uudellamaalla alkaa usvaisena. Hyvä, sehän meinaa sitä että Usvametsän Neito on läsnä.

Nyt kuitenkin pitää mennä...ei aamu........, vaan katsomaan teiniputkesta jotain pirteää ääni&kuva-lääkkettä, että saahaan tosut jalkaan, ja päästään baanalle:

http://www.youtube.com/watch?v=8_LD3Dp5WRg&feature=related

Polvi kunnossa, ja muutenkin sunnuntaipäivä kirkas täällä löynäis-suomessa.

Tuli ihan harras olo, joten laitan poikkeuksellisesti puhtaasti hengellistä musiikkia tänään.

Pahoittelen Radio Rockista lainattua tapaa soittaa MITÄ HALUAN, ja toista tapaaaa, eli toistoa, joka johtuu siitä että Iggy-setä osaa antaa lähtöpotkun väsyneimmille lenkille lähtöä miettiville, ja sai yhden kannatus-äänen edellisellä kertaa.

Kattokaas muuten, onko äijä tikissä fyysisesti. Eikä ole lääkkeillä vedetty rasvoja pois, ja jos onkin, mItÄ SiTTe:

http://www.youtube.com/watch?v=wEOde4fWbgU&feature=related

Avasin äsken Juoksija-lehden pussin, ja siellä oli läpyskä, jossa kerrotaan www.juoksuaika nimisestä sivustosta.

Minun v. 2003 perustetun 1-henkisen SUL:N Sporttiklubin nimi on RC juoksuaika. Mun sähköposti-osoite on ollut siitä lähtien rc.juoksuaika@suomi24.fi.

Ja meillä on tällä(kin) hetkellä 5 koiraa kotona.

Saatte lainata nimeä, jonka minä keksin, ja olen julkisuteen tuonut, vaikka varastittekin.