Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Kiimasen savulenkki Saarijärvellä juhannusaattona

Recommended Posts

Juhannusaattona Saarijärvellä Lanneveden kylällä perinteinen Kiimasen savulenkki. Kilpasarjassa matka 10km, reitti hiekkatietä, nousujakin löytyy sopivasti, osallistumismaksu 10 euroa, kaikille hauska muistomitali sekä lisäksi parhaille tavarapalkinnot ja onnekkaille arvontapalkintoja. Myös kuntosarjat. Mukava rento tapahtuma. Kaikki mukaan!

http://personal.inet.fi/koti/lanteine/lehti/index.htm

• 2 weeks later...

En olekkaan tänne raportoinut tapahtumasta. Oltiin (siis minä ja JussiH) ensimmäistä kertaa kysesssä tapahtumassa. Vanhempieni mökiltä ei tuonne ollut pitkä matka ja oli kiva päästä 10 kilsan lenkin jälkeen saunaan ja uimaan ;)

Jätettiin kilpailemiset muille ja oltiin "patikkasarjassa" eli ei ajanottoa. Ei ne mäet niin pahoja olleet, ennemmin se pieni soratiepätkä oli kaikista pahin osuus. Ehkä ensi vuonna ollaan kilpasarjassa, ainakin JussiH ;)

• 1 year later...

Kesän pääkisa on sitten joskus syksyllä kun oon vähän treenaillut. Ainakin Finlandia-maratonilla haluan todellakin alittaa sen perhanan 3.30-rajapyykin. Mutta näistä lyhkäsemmistä sprinttikisoista vauhtia vois kokeilla esim Keuruulla Höyryhölkässä ja/tai Uuraisilla Kuukan hölkässä. Mutta ne oikeasti tärkeät kisathan on toki vasta sitten ens talvena.

Pitsi että minä en pääsekään Savulenkille. Poskiontelotulehdus ja antibioottikuuri. :cry:

Kas miten noin iski? Päivän lehdessä oli tapahtumasta juttua ja mielessä kävi, että jos olisi kunnossa, niin ei olisi paha tapa viettää juhannusta.

Nyt olenkin 'töissä' eli päivystän Juhannuksen pyhät (vaikka vielä s-lomalla olenkin).