Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Sign in to follow this  
Aku

Balatonfyred 9 - 15 .5 6d ja 48H

Recommended Posts

Hups, joukkuekaverit meinaa asettaa paineita suoritukseen. No olen kuullut, että pienen paineen alla tehdään parhaat suoritukset (tai sitten tullaan kotiin nöyränä epäonnistujana). Siitä kuitenkin lähdetään, että tehdään se mihin pystytään oli tulos sitten mitä vaan. Ootteko muuten nähneet tällaista 50+ juoksijaa, jolla ei ole mitään vaivoja ennen kisaa???? en minä ainakaan. Ne nyt vaan kuuluu tähän lajiin, joten tulta päin täysillä. Jos juoksu (eteneminen) loppuu ennen kuin on 6 vrk täynnä, niin sitä on antanut kaikkensa. Kokeillaan sitten joskus uudelleen juosta 6 vrk.

Veikkaajien lienee reilua saada tietää että sekä minun, että Jolkun lähtö koko kisaan, on ollut terveydellisistä syistä kiikun kaakun melkein loppuun saakka. Eli harjoittelemattomana ja vaivaisena sitä ollaan liikkeellä. Timi siis lienee joukkueemme varsinainen iskuri.

Aika veijareita:-) Vaivoja en epäile, mutta se on huuhaata, etteivätkö Aku ja jolkku olisi harjoitelleet. Sen verran olen koko kolmikon kanssa ollut jutuissa tänä vuonna. Aku ja jolkku latovat parhaimmillaan yhdellä harjoitusviikolla saman verran kilometrejä kuin moni laiskempi kahdessa tai kolmessa. Ei sen puoleen, uskon Timiinkin. Vaivattomuus on tietysti etu ja kun junnuna 1500 metriä on kulkenut lähelle neljää minuuttia, niin lienee vieläkin jäljellä vauhitireserviä riittävästi kuuden päivän koitokseen.

Toivottavasti Aku & co muistaa vielä muutama viikko sitten tekemäni joukkue-ennusteen, sillä itse en muista... Tsemppiä matkaan!

2268 km , olishan se enempi kuin miellyttävää hölkätä Teidän perässä

ens talvena hallissa Teidän voittama paita päällä. Hyvää matkaa.

Sen verran vihjaan, että jos paidan haluaa, niin välttämättä ei kannata hirveän suurta kilometrimäärää veikata.

Jaahas, loppuviikolle luvataan melkein 30 astetta. Se oli jolkun kisa sitten siinä.

Eiköhän me luoteta Zooverin sääennusteeseen joka lupaa tällaista lentokeliä Jolkulle ja muillekin:

9.5.2012 23 - 7 °C (ylin - alin)

10.5.2012 26 - 9 °C

11.5.2012 28 - 12 °C

12.5.2012 21 - 13 °C

13.5.2012 16 - 10 °C

14.5.2012 14 - 7 °C