Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Ironman Hawaii 2012

Arvostele ketju:

X-Caliber
 Share

Recommended Posts

Olen osallistunut kisastudioon useamman kerran, ja voin luotettavasti kertoa seuraavaa:

Ne lähtee uimaan about silloin kun me ollaan saunassa. Sen jälkeen taisi tulla pyöräilyä ja lisää saunomista.

Seuraavana päivänä väsyttää ja kivistää päätä, mutta viimeistään maanantaina tulokset voi tarkistaa netistä.:eagerness:

+1

• Replies 516
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Parempi veikata myöhään kuin ei silloinkaan

Ladies

1. Caroline Steffen

2. Rachel Joyce

3. Leanda Cave

4. Meredith Kessler

5. Mirinda Carfrae

6. Mary Beth Ellis

7. Linsey Corbin

8. Heather Wurtele

9. Kelly Williamson

10. Caitlin Snow

Tämäkin on vaikeampi ennustettava kun Chrissie on poissa ja muitain ehdokkaita on vielä top10:iin.

Gentleman

1. Craig Alexander

2. Chris McCormack

3. Marino Vanhoenacker

4. Andreas Raelert

5. Timo Bracht

6. Sebastian Kienle

7. Faris Al-Sultan

8. Cameron Brown

9. Michael Raelert

10. Eneko Llanos

Ehkä hieman riskillä veikattu vanhojen juoksijoiden puolesta. Luulen kuitenkin että Lieton poissaollessa nuo tasaiset kolmen lajin miehet muodostavat junan ja juoksu tulee olemaan sijoitusten kannalta jopa vielä ratkaisevampi kuin aiemmin. Kienle ja Faris saattavat yrittää ratkaisuja pyörällä mutta en usko heidän juoksun riittävän näissä oloissa ihan kärkeen. Faris on vielä hieman epävarma kortti nykyisin joten voi olla että Kienlen menestyminen vaatisi hirmuisen määrän yksin tehtyä työtä pyörällä mikä ei ole juoksua ajatellen hyvä juttu isolle miehelle tuolla kuumilla laavakentillä. Iso yllätys olisi minulle jos kukaan tuon neljän kärjen ulkopuolelta yltäisi voittoon, niin kovia nimiä ja kokeneita kilpailijoita ovat nuo. Tulee niin jännää että koko yö on pakko valvoa vaikka piristeiden voimalla jos vain lähetys toimii.

Muokattu

Heh, Perttua on männävuosina peesattu niin raakasti kisaveikkaukissa että tämä oli nyt hyvä kisataktiikka:-)

En itse naisten menoa ole tällä kaudella niin paljoa seurannut että viitsisin lähteä veikkaamaan, mutta kannustan toki Steffeniä koska hän juoksee samanlaisilla kengillä kuin mä, siinä hyvä syy. :running:

Saas nähdä kauanko jaksaa valvoa...

En nyt kovin isona miehenä Kienleä pidä. Itse olen 176cm.[ATTACH=CONFIG]4146[/ATTACH]

Ihan offtopiccina vaan. Onpas kaveri kasvattanut komian leuan itteelleen :viheltely:

Mulla kisakatsomo jää kavereiden juomakunnon varaan (ja vähän omankin). Ex-työporukalla saunomista huomenna, mutta uskosin että pääsen kotio hyvissä ajoin ennen loppuratkaisuja...

...veikkaan siis että kaverit huilaa ennen kuin kisaajat Konalla.

Rookie

Jep ei näemmä hirmuisen pitkä mutta enempi pyöräilevä voimanpesä kuin vaikka Crowie, datojen mukaan 5kg raskaampi mutta saman mittainen (180cm) kuin Alexander. Aika monta minuuttia kuitenkin hitaampi juoksemaan (jopa 10min?) helpoissakin oloissa joten paljon pitäisi tehdä eroa pyörällä kun kuumassa juoksu tekee usein isoja eroja.

Pertun top10 listoilta mielestäni puuttuu Jordan Rapp. On toki arvoitus kun ekaa kertaa mukana.

Veikkaan, että tulee toiseen vaihtoon kärkipaikalla. Ja mitä tekee eläkkeelle jäävä Rasmus?

Mutta kaikista kovin jätkä on Petr Vabrousek vaikkei kymppisakkiin pääsekkään.

Vetää joka vuosi n. 10 Ironman matkaa ja aika laadukkaasti.

Ja Jiivee saa keltaisen kortin veeleilystä.:tongue:

Muokattu

Rapp saattaa pystyä suht järkevään suoritukseen eka yritykselläkin kun on melko analyyttinen urheilija, sikäli hyvä nosto. Kuitenkin olen tavannut jättää eka kertalaiset usein pois laskuista ja sekin taktiikka on osunut veikkauksissa monesti nappiin. Sunnuntaiaamuna ollaan taas viisaampia.

Edit. Niin Dirk Boeckel saattaa myös olla 10-sakissa. Aika moni saattaa olla..

Muokattu

Joopajoo aika vaikeeta on tänä vuonna veikata mitään, sen verran tasaiselta tuo miesten porukka ainakin vaikuttaa. Viimeisiä kuvia/videoita katsellessa paistaa erityisesti silmään miten Maccalla on nyt vauvarasvat aika vähissä, lupaisko hyvää kisaa? Alexander osaa kisan juonen ja vauhtiakin löytyi Vegasissa, joten vaikeeta tiputtaa kärkipallilta. Suosikkipoikani A Raelert ei ole ihan niin vakuuttanut, Frankfurtissa tietty kaatui, joten vaikea sen pohjalta ennustaa mitään. Jacobsilla loukkaantuminen alkuvuodesta, onko toipunut? Uhoa löytyy vielä haastatteluissa. Ainakaan ei ole kisanut liikaa... Bockel taas kaatui viimeisillä lenkeillä ja sai jonniilaisen käsivamman.

No pistetään pari jokeria mukaan:

1. Alexander

2. A Raelert

3. Jacobs

4. van Lierde

5. Macca (Lance Armstrong jos kisaisi....

6. Marino

7. M Raelert

8. Bracht

9. Kienle

10. Potts

Osallistu keskusteluun

You are posting as a guest. Jos olet jo rekisteröitynyt, voit kirjautua tästä sisään lähettääksesi vastauksen.
Huom!: Ilman rekisteröitymistä lähetetyt viestit tarkistetaan ennen julkaisua mainosrobottien yms. takia.

Vieras
Vastaa tähän ketjuun...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy