Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Forssan Suvi-ilta 2012 / 16.6.2012

Recommended Posts

Jokos haudataan viime vuoden ketju ja aloitellaan uutta? Olen tulossa Forssaan puolikkaalle ja koitan houkutella miestä lähtemään kokomaratonille. On niin sopivasti mökki ja lapsenvahdit (lue isovanhemmat) järven toisella puolella. Innolla odottelen. Vielä on kyllä töitä tehtävänä, että pääsen maaliin säällisessä ajassa.

• Replies 206
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Minä ilmoittauduin syksyllä, kun oli se kympin tarjous viime vuoden vajaamatkan osallistujille.

Treenaan kisaan Daniels'n Running Formula:n A-ohjelmaa seuraten. Ohjelma on 24 viikon pituinen, eli alkoi sopivasti vuoden vaihteesta. Tämä on ensimmäinen kerta, kun seuraan mitään ohjelmaa. Mielenkiinnolla odotan minkälaisiin tuloksiin sillä pääsee.

Ilmoittauduin puolikkaalla ja viikkoa myöhemmin tajusin tytön täyttävän edellisenä päivänä neljä vuotta eli aika näyttää ehdinkö Forssaan ollenkaan. Riippuu vietetäänkö tytön juhlia mökillä vai ei. Kotoa voi lähteä kisaamaan, mutta mökiltä tekee tiukkaa. Mikäli pääsen paikalle, niin aika lenkkifiiliksella varmaan kun toukokuussa pitäisi istua lähinnä pyörän satulassa.

• 1 month later...
  • 1 month later...

Ajattelin myös lähteä puolikkaalle hakemaan revanssia tuosta Tuusulan aiheuttamasta ketutuksesta! Ei edes aika harmita niin paljon kuin se, että juoksu tuntui siinä kelissä ja pienessä alkavassa flunssassa puolet matkasta ihan hirveältä.

Millainen reitti (1/2) Forssassa on? Entä löytääkö lähtöpaikalle helposti, jos tulee autolla pk-seudulta?

Puolikkaan reitistä en osaa sanoa, mutta viime vuonna ainakin itse löysin helposti perille, on niin pieni paikka.

Kympin reitti oli mukava juosta ja tasainen (lukuunottamatta lopun alamäkeä ja jossain vaiheessa oli pieni loiva nousu). Olen kuullut puolikkaasta samansuuntaista kommenttia. Ite en ole siellä puolikasta juossut.