Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Su 5.2

Pete L
 Share

Recommended Posts

[TABLE="width: 100%"]

[TR]

[TD][/TD]

[TD]Sarjakuvakonekivääri.

Aamukuviojuoksentelua. Vilponen aamuhan siellä oli, mutta äänestämään piti mennä.

Helppo päätös. Mun kirjanpidossa kaikilla mittareilla mitä osasin kuvitella Niinistö vei 6-0.

Samalla reissulla sitten vähän näitä kuvioita ja vauhtirimpuilua, kun kerta mahdollisuus oli.

Distance: 11.1 km

Duration: 57 min 22 s

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Yli 40km Arenalla. Ensin 32km n. vitosen vauhtia kierrosten ollessa ehkä jotain 1.54-2.06. Tarkat 8km splitit on kyllä garminissa, pidin näet 8km välein jonkun 20s tauon, jolloin otin pari hörppyä juomaa. 32km jälkeen söin appelsiinin ja istuskelin ehkä kolmisen minuuttia. Sitten näin Tuulan ja Jamesin radalla ja lähdin vielä VR:ää vetämään. En laittanut kelloa päälle ja tuli juteltua niin en ollut ihan tarkkana joka kerta kierrosten kanssa, joten pari kertaa tuli tunne, etten ole varma olinko jollakin kierroksella vai tuliko se kierros täyteen. Eli se VR:n pituus on nyt epäselvä, joten kuitenkin 20-22 kierroksen luokkaa. Laitan siis kokonaismatkaksi 40km.

Lenkki meni ihan hyvin n. 3 desillä urheilujuomaa, 1 appelsiinillä ja ehkä 4 desillä vettä, josta valtaosa 32km kohdalla appelsiinin kyytipoikana, mutta saunoin ehkä liikaa ja sitten auto juuttui mahastaan jumiin tossa kämpän edessä, kun ei ollut aurattu tien reunaa, joten nyt kun potkiskelin siellä auton alta lumia pois joku reilu 10 minsaa niin tuli aika huono olo. Taitaa olla nyt energiat finito. Avasin cokistölkin heti kun tulin sisään. Toi on lämmintä, mutta olkoot.

Kova äijä oot. Sain itse 40 kierroksesta Arenalla ihan tarpeekseni hallijuoksusta.

Enkä ollut, itse juoksin paljon vähemmän kuin muut. Siellä oli niitä Spartathlon-miehiä ja naisia ihan eri kilometrimäärillä. Luulen, että osa juoksi ainakin 70-80 kilsaa, siis ainakin se mystinen Jolkun porukka, josta en tunne ketään, mutta tunnistin Jolkun ulkonäöltä streamin perusteella.

Tuohan on tottumiskysymys. Ekat kerrat ovat aina syksyn/talven tultua vaikeita, mutta sitten siihen pääsee sisään ja siihen tulee vähän himo. Juoksin tänään 80 kierrosta ihan yksin juttelematta mitään, joten tietysti siinä oli aikaa ajatella asioita, mutta loppujen lopuksi aika meni aika nopeasti, koska radalla oli niin paljon muita juoksijoita ja tuli seurattua liikennettäkin. Loppu sen 32km jälkeen meni sitten jutustellessa.

Enkä ollut, itse juoksin paljon vähemmän kuin muut. Siellä oli niitä Spartathlon-miehiä ja naisia ihan eri kilometrimäärillä. Luulen, että osa juoksi ainakin 70-80 kilsaa, siis ainakin se mystinen Jolkun porukka, josta en tunne ketään, mutta tunnistin Jolkun ulkonäöltä streamin perusteella.

.

Spartathlonit oli juoksemassa jo aamuvarhaisella, jos olivat porukkaa joilla tatskat pohkeissa. Kyllä tuo 40 km on ihan kunnioitettava juttu ringinkierrossa, mulla ainakin ihme ongelmia juosta pitkään rinkiä