Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Spartathlon 2012

atp
 Share

Recommended Posts

Kukahan avaisi 2012 ketjun?

En tee sitä virhettä enää!

Jäänee muutenkin näillä näkymin väliin.

Onkos tässä jokin perinne että ketjun aloittaja ei pääse Spartaan asti?

Jos pomo ei lyö force majeure -korttia pöytään, niin minut tavoittaa 28. - 29.9. välisenä aikana parhaiten Ateena - Sparta väliseltä alueelta.

Lähteekös joku mukaan?

• Replies 448
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ilmoittauduttu on (tosin sähköisesti) ja tarkoitus on tällä kertaa nauttia koko rahan edestä.

Sähköinen lomake näyttää vaativan tuon medical certificaten, mutta eihän siitä ole mitään hyötyä kun se ei ole sitten riittävän tuore kisapäivänä. Laitoitko kuitenkin todistuksen menemään?

Sähköinen lomake näyttää vaativan tuon medical certificaten, mutta eihän siitä ole mitään hyötyä kun se ei ole sitten riittävän tuore kisapäivänä. Laitoitko kuitenkin todistuksen menemään?

Kirjoitin järjestäjän lähettämälle lomakkeen päälle punaisella tussilla että tuon lääkärin todistuksen kun tulen Ateenaan syksyllä. Skannasin sen ja lähetin sähköisen lomakkeen mukana. Todennäköisesti minut hyväksytty koska minulle tuli mailin ja numeroni on =12=.

Niin, kenttä on pakollinen ja siihen jotain skannattava. Minä kävin tutulla lääkärillä ottamassa nimen suurin piirtein samanlaiseen lomakkeeseen kuin oli viime vuoden lääkärintodistus ja skannasin sen siihen pakolliseen kenttään.

Kreikkalaiset pääsee vähitellen 2000 luvulle, kun ilmo menee näinkin helposti tällä kertaa (vuosi 2011 olikin aikamoinen farssi mun osalta).

=35=