Jump to content
Juoksufoorumi.fi

5.KIPINÄ MARATON JA 2.ONNIN KIERROS 24h/6h

Recommended Posts

Pikku hiljaa kypsynyt ajatus maratonia pitemmästä matkasta. 6 h voisi olla hyvä aloitus. Oliko päivämäärästä ja paikasta jo tietoa?

Tuossa "tässä" kohdassa on linkki infoon. Eli kyllä, 6h sarja starttaa 7.7.2012 klo.18. Kipinä Maratonin osalta täys info on luettavissa esim. tästä ja Onnin kierroksen (24h/6h) tästä. Tervetuloa juoksemaan! :applause:

• 1 month later...

Hep!

Kyselyjä on tullut kisastamme, joten vastaan tässä huutoon, ja päivitin hieman infoa. Eli osallistumismaksut 6h (10e ennakkoon/15e paikan päällä) ja 24h (25e/30e). Pienten osallistumismaksujen vuoksi tarjoamme huollossa 24h urheilujuomaa 4% (tod.näk. maratonic) ja vettä. Lisäksi rakennamme jalkapallomaalien sisään omille juomille ja eväille katettuja (pressu maalien suojaksi) pöytiä reilusti. Puku-ja wc-tilat ovat aivan reitin välittömässä läheisyydessä.

Kisallemme on tarkoitus myös hankkia IAU BRONZE LABEL -sertifikaatti. Asia on vireillä. Reitti on SUL:n virallisen reitinmittaajan mittaama. Sähköinen ajanottojärjestelmä on myös kaiken aikaa työn alla. Sen saamista on hidastanut Champion Chipin hidas vastaaminen puheluihin ja sähköposteihin. Olemme saaneet luurimen päähän sieltä immeisen vain yhden kerran. Kartoitamme kaiken aikaa myös muita tulos -ja ajanottopalveluvaihtoehtoja. Ajat ja kierroslaskennat hoituvat joka tapauksessa - siitä lähdemme. Jos jollakin on vinkkejä, tietysti otamme mielellämme niitä vastaan.

Tältä pohjalta. Heinäkuussa nähdään ja juostaan suoli pitkällä. :=)

• 1 month later...

Pikkuporukalla on syntynyt ajatus, että juoksisimme tuon 24 h viestinä 4-6 juoksijaa esim. 2 tunnin osuuksina. Kävisi varmaan hyvästä kovasta pitkiksestä, jonka jälkeen voisi alkaa pikkuhiljaa odottelemaan kunnon kohoamista HCM:lle. Tapahtuman kannaltakin olisi hienoa, jos näitä 24 tunnin juoksijoita/joukkueita olisi runssasti, mielellään vieläkin enemmän kuin ensimmäisellä Onnin kierroksella. Toisaalta hiukan harmi, että Kipinä-maraton siirtyy mukavalta Karvoskylän reitiltä lyhyemmälle lenkille, mutta pienen järjestäjäporukan rahkeet riittävät paremmin näin kun tapahtumat yhdistetään ja Tuiskulahan on hieno paikka järjestää tapahtuma.

Tänne mulla edelleen haluttais lähteä. Jotenkin tämä sopisi minun tyyliin. Oma huolto ja todennäköisesti pieni kisa. Enkä usko, että tämän kisan järjestäjiä niin haittaisi sekään, ehtisikö sitä reenaamaan ennen kisaa. Luulisin heidän olevan vain iloisia jos sinne tulee yleensäkin osallistujia, eikä ole paineita, että onko tarpeksi hyvä tähän kisaan.

Olis tosiaan kiva päästä tänne. Kevät on ollut sellaista rälläkkää sairaala, tk, mummola yms kierrosta, että mieli tarvitsisi jotain mukavaa odotettavaa ja omaa aikaa. Hyvää musiikkia ja lämmin kesäyö ja saisi löntystellä omissa ajatuksissaan. Kuulostaisi tosi mukavalta tavalta ottaa omaa aikaa ja oma hetki tässä härdellissä.

Mie olen päättänyt, että en enää edes yritä mihinkään isompaan kisaan. Mullehan on sanottu, että mun täytyy ymmärtää, että taso nousee koko ajan. Että ei se mun tulos enää nykyään mikään hyvä ole (joo, mie tiiän sen kyllä itsekin). En nyt sentään ihan tyhmä ole, ettenkö helpommallakin ymmärtäisi, että joskus vain on tehtävä päätöksiä ja rajattava, mihin menee ja kykenee. Tämmönen kisa vaikuttaisi sopivalta ja mukavalta. Toivottavasti tämä toteutuu ja elämä pysyisi sen verran stabiilina ja kukaan ei makaisi henkihieverissä missään, joten saisin oman hengähdystauon.

Sitä toivoessa yritän hiukan lopetella salihommeleita ja alkaa harrasteleen sitä aerobista liikuntaa hiukan enemmän. Hyvät eväät ja hyvää musiikkia ja aikaa itselleen. Mitä sitä ihminen voi muuta toivoa.

Tapahtuma paikkamme muuttui edellisiltä Kipinä maratoneilta tuttuun paikkaan. Eli Nivalan Karvoskylän Kylätalolelle, Yliniemenkuja 35. Tässä kyläyhdistyksen sivut, jos joku haluaa varata sieltä yösijaa. Maraton reitiltä on poistettu viime vuoden "formula tsikaani". Reitti on muutoin sama. Onnin kierros 24h/6h reitti on ensimmäiset 23h 3,4km. Viimeinen tunti 24h kisassa 900m reittiä. 6h sarja on ns. kuntosarja, jossa lasketaan vain täydet kiekat. <- Viime vuoden kokeilukisassa oli paljon n.3-10km liikkumassa käyneitä. Reitit ovat luonnollisesti SUL:n hyväksymän virallisen reitin mittaajan, Eero Väänäsen, virallisesti mittaamia.

Tässä uusi Kipinä Maraton INFO... ja tässä uusi Onnin kierros INFO. Ei muuta kuin Ilmoja sisään!

Tervetuloa! Odotamme innoissamme jo kisoja. :=)

• 2 weeks later...

Hienoa! Olen tyytyväinen paikan vaihtoon. Taidankin juosta tänäkin kesänä varttimaratonin täyttä haipakkaa Karvoskylän mukavalla reitillä. Saa hyvän vertailukohdan viime vuotiseen juoksuvauhtiin. Tuiskulassakin olisi ollut omat hyvät puolensa, mutta tämä miellyttää minua.

Se olikin melkoinen potku sinulta. Toivotaan, että saat samanlaisen hurmion tänä vuonnä päälle! Taisi olla minullakin haavi auki pari viikkoa, kun ihmettelin sinun hurjaa aikaasi. Antaa tsemppiä tällaasille etanoillekin ;=)

• 2 months later...