Jump to content
Juoksufoorumi.fi

5 tunnin porukka HCM:lle

J. Apila
 Share

Recommended Posts

Tuolla hitaissa väläyteltiin ajatusta hCM:n läpäisevien porukalle (vrt. 4 tunnin porukka). Itse en ole vielä ilmoittautunut juoksuun, mutta teen sen luultvasti lähipäivinä. Varsinaista tavoiteaikaa minulla ei ole, mutta kuntotasoni perusteella lähden juoksemaan suunnilleen 5 tunnin vauhtia. Saataisiinko tähän hurjasteluun kasattua porukkaa?

• Replies 29
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Samassa junassa ollaan. "Virallinen tavoite" on juosta mara läpi, mutta kevään aikana on alkanut siintämään unelma viiden tunnin, ehkä neljän ja puolenkin, alittamisesta.

Ajattelin aloitella juoksun 6:30 - 7:00 minuutin kilometrivauhdilla ja katsoa sitten matkan varrella mihin rahkeet riittävät.

Jos/kun HCM:lle lähden, tää on mulle hieman realistisempi vauhti kuin tuo neljän tunnin ryhmä. Tosin Jukkah:n tavoin mulla on tavoitteena läpijuoksu. Ekalta puolikkaalta juostu aika viittaisi enemmän 5.15 - 5.30 väliseen aikaan, jos kaikki menee hyvin. Onneksi tässä on aikaa vielä treenata ja miettiä asiaa ;)

Tuolla hitaissa väläyteltiin ajatusta hCM:n läpäisevien porukalle (vrt. 4 tunnin porukka). Itse en ole vielä ilmoittautunut juoksuun, mutta teen sen luultvasti lähipäivinä. Varsinaista tavoiteaikaa minulla ei ole, mutta kuntotasoni perusteella lähden juoksemaan suunnilleen 5 tunnin vauhtia. Saataisiinko tähän hurjasteluun kasattua porukkaa?

Tänään ilmoittauduin, vaikka 1,5 tunnin lenkki tuntui tosi raskaalta!

Jarkko kirjoitti

Höh, kukaan ei halua yrittää 4,5 tunnin alitusta, vaikka sepolla on semmoinen ohjelmakin.

Minulla on ohjelmana juuri tuo Sepon 4,5 tuntia, mutta en kyllä usko sitä alittavani. Ehkä tasan 4,5,:rolleyes:, jos kaikki menis nappiin. Viimeisen pitkän lenkin perusteella sanoisin kyllä että 5-6 tuntia. Mutta onhan tässä vielä aikaa treenata - ja olisin kyllä läpimenostakin superonnellinen - niin en nyt vielä sitoudu mihinkään.:viheltely:

Höh, kukaan ei halua yrittää 4,5 tunnin alitusta, vaikka sepolla on semmoinen ohjelmakin. No pitää yrittää pysyä teidän edellä ja 4h porukan perässä, niin tavoite toteutunee.Tsemppiä!

Mullakin olis tarkoitus siinä välissä pysyä, kun jäi tukholmasta vartin verran hampaankoloon..(4.45,07) Tavoite on 4,29.59 mutta ei alle 4,15, niin voi sitten asettaa tavoitteita revanssireissuun naapuriin 9.6.07.

Olen juossut kaksi maraa, 5.41 ja 5.02. Nyt ajattelin yrittää 4.59. Viiden tunnin porukassa on varmaankin kivaa! Oli upea tunne,kun siskon kanssa juoksin Hesassa loppujoukoissa ja poliisit pysäytti liikenteen aina kun tultiin risteykseen. Oli nimittäin suurimmat kansanjoukot jo juosseet karkuun ja välillä oli päästetty autoja menemään. Yhdessäkin oikein isossa risteyksessä joutu seisahtumaan kymmenmäärin autoja ja me vaan kaarrettiin tyylikkäästi poliisien suojeluksessa keskeltä risteystä!

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Täälläkin on nyt sitten uskallettu ilmoittautua HCM:lle... tavoitteena päästä maaliin alle 6 tunnin ja hyvällä fiiliksellä. Harjoittelu on sujunut hyvin viime viikot, mutta silti on tunne että aika minimiharjoituksilla ollaan lähdössä. No, sen näkee sitten elokuussa.

Ja nyt sitten tärkein tavoite on pysyä terveenä...ettei käy niin kuin HCR:ssä toukokuussa, että pari päivää ennen juoksua pukkasi flunssan päälle.