Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Joroinen 2012

pölhö
 Share

Recommended Posts

• Replies 162
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Vajaa 200 oli jo nyt puolikkaalle ilmoittautunut, varmaan pieni ryntäys vielä tulee ennen vuodenvaihdetta.

Itse en ole vielä ilmoa laittanut, mutta mukaan tullaan. Haaveilen vitosen alituksesta, mutta se on kyllä tosi tiukka tavoite mulle ja vaatii muutakin kuin normaalia kunnon kehittymistä (=pikkasen aerodynaamisempaa vartaloa) ja pienen avun kuulemma voisi saada myös Tri pyörällä (nykyisen maantiemankeliin nähden). Saa nähdä raaskinko panostaa kalustoon tuon vuoksi.

Sarja vaan mietityttää. Jos en aivan väärin ole ymmärtänyt niin lisenssiuudistuksen myötä oli myös ajatuksena että seuraan kuuluvat olisivat ikäryhmissä kuntosarjan sijaan. Tosin tuota ei suoranaisesti mainita liiton sivuilla, mutta näin olen siis antanut itseni ymmärtää.

Kuntosarja olisi siis mulle se oikea paikka tulevanakin vuonna, mutta voi olla että AG tulee yllättäen ja pyytämättä kuin faxi entiselle pääministerille.

Rookie

Uinnissahan vois käyttää jotain 'tavoiteaika' tai 'viimevuoden noteerausta' kisaajien sijoittamisessa lähtöviivalle.

Mä jäin pojat 45 sarjan lähdössä aika pahasti kuntosarjan huippujen alle. Ja osan yli sitten uin 200 metrin jälkeen kun jokunen yli-innokas veti kuin felpssi olympialaisissa startista. Olis vaikka karsinat alle 30 min uimareille ja siitä aina 5 minsan välein jaettuna ryhmät.