Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Helsinki City Marathon 18.8.2012

Recommended Posts

Eipä osunut silmiini ko. maratoniin liittyvää ketjua, niin ajattelin, että on jo aika aloittaa oma ketju. Onhan se Suomen mittakaavassa suuri vuosittainen tapahtuma. Juoksin tänään matolla 15 km jouluruokia sulatellakseni ja siinä juostessa ajattelin, että josko sitä rohkaistus ilmoittautumaan ens kesän HCM:lle. Rohkeana tyttönä naputtelin äsken ilmon menemään ja maksoin vielä sen ale-hinnan eli 50 €. Juuri tuo ale-hinta houkuttelikin laittamaan ilmon tässä vaiheessa, kun tän jälkeen hinta lähtee vain nousemaan. Vaikken ole maratoneja vielä juossutkaan hirveän montaa, niin kokemuksesta tiedän, että koskaan ei voi olla edeltä käsin varma pystyykö ko. kisan juoksemaan. Vuosi sitten näytti tosi heikolta jalkojen puolesta, mutta niin vain olin mukana viime HCM:lla ja hiukkasen taas paransin enkkaani. Nyt siis vain uskotaan ja toivotaan, että jalat kestää ja kunto nousee ja ens elokuussa olen mukana ja enkka paranis taas jonkun verran. :yaya:

• Replies 391
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Kyseinen maratoni on mun ensimmäinen maratoni, jonka aion suorittaa. Katsotaan kuinka äijän käy. Kesä ja syksy meni hyvin, mutta nyt on kolme viikkoa taukoa takana(flunssa/keuhkoputkentulehdus), mutta muutaman päivän päästä pääsee taas jo radalle.

Kaveria olen houkutellu mukaan joka on juossut kerran HCM:n ja viisi kertaa Tukholman maratonin. Lupasi harkita asiaa.

Tulevasta marasta olen ihan innoissani ja odotan malttamattomana starttia!

HCM on hyvä kisa.

Sopivan vaihteleva reitti.

Ei ehkä nopea mutta tapahtumia täynnä

Elämyksenä väli 34-37 km, siellä punnitaan että onko voimia enää jäljellä joten 30km:n jälkeen parempi muistella kaarisiltoja.

Maaliin pääsy varmaa vasta stadionin takana :-)

Tsemppiä ja hyvää uutta vuotta kaikille HCM:lle osallistuville

• 1 month later...