Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Hyvää joulua.

mr58
 Share

Recommended Posts

Rauhallista joulua kaikille! Kiitos kuluneesta vuodesta kaikille foorumilaisille: ilman teitä tämä juoksuhomma olisi toisinaan pään hakkaamista seinään. Moneen ongelmaan ja pulmaan on täältä löytynyt vastaus. Tämä on keskimääräistä paljon mukavampi foorumi, kun yleensä porukat ovat ystävällisiä ja avuliaita, ei esiinny suurempia flametuksia eikä trollaajiakaan juuri ole kiusana. Erityiskiitokset tietenkin Sepolle, joka on jaksanut tätä ainutlaatuista foorumia ylläpitää.

Muokattu

Hyvää ja rauhallista joulua kaikille ja kiitos tästä vuodesta! Olen pysynyt terveenä, työkykyisenä ja juoksukuntoisena tämän foorumin ansiosta, mitä sitä enempää voi pyytää. Erityiskiitos admin. Sepolle! Foorumi on motivoinut lähtemään lenkille raskaan työpäivänkin jälkeen kun on ensin lukenut Rakasta harjoituspäiväkirjaa miten porukat ovat jo aikaisin aamulla vetäneet lenkkejä. Ja ne blogit, ne ne vasta ovatkin olleet! Ihan hassua että vielä seuraavana päivänäkin työssä usein mietin miten joku on kilpaillut ja yrittänyt saavuttaa unelmaansa. Se on todella hienoa.

Toivotaan ensi vuodesta yhtä hyvää!

Hyvää joulua kaikille foorumilaisille! Nauttikaa joulurauhasta ja muistakaa läheisiänne.

Ensi vuodeksi toivotan kaikille kepeitä kilometrejä ja entistä parempaa juoksuvuotta! Kuten edellä on todettu, tämä on tosi mukava foorumi, monta hyvää neuvoa olen täältä saanut. Lisäksi kiitän kaikkia, jotka ovat kannustaneet minua eteenpäin varsin vaatimattomalla juoksu-urallani, ilman teitä en olisi ikinä lähtenyt juoksemaan satasta.