Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Vko 50


Baltsu
 Share

Recommended Posts

Itselläni harjoitusvko oli nyt su-la, joten nyt voi tehdä jo yhteenvedon.

(su: 28km pitkis, keskiarvo per pvä: 28km)

ma: 9,8km palauttava, ka 18,9km

ti: 16,4km vk-vetotreeni, ka 18,1km

ke: 19,2km pk, ka 18,4km

to: 9,2km pk, ka 16,5km

pe: 10,6km pk, ka 15,5km

la: 6,85km pk, ka 14,3km

(yht: 100km), vko 50: 72km, etupainotteisesti tavoitteeen mukaisesti. Lisäksi 5 x 1h bootcamptreeniä

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 35
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

5 lenkkiä, 1 x 10 km, 1 x 20 km ja kolme lyhyempää

Yhteensä: 50 km

Se olisi sitten tämän vuoden viimeinen tavoite saavutettu, eli elämäni ensimmäinen 50 km viikko. Olisinhan tietenkin voinut tuollaisen juosta aiemminkin, mutta tavoite oli tehdä se kaiken taiteen sääntöjen mukaan eli hitaasti kasvatellen ja tuntemuksia kuulostellen. Nyt on fiilis hyvä ja usko vakaa, että olisin voinut juosta paljon enemmänkin. Toisin oli alkukesästä, kun tuli viimeksi yli 40 km viikkoja tehtyä. Silloin touhu tyssäsi vammoihin ja ylirasitukseen.

Tähän päättyy nyt tämä minitreenikausi, jonka tarkoitus oli lähinnä testailla erilaisia rytmityksiä sekä muutenkin totutella maratontreeniä varten. Ensi viikko otetaan kevyesti ja vuoden viimeinen vietetään Gran Canarian maisemissa, jossa suunnittelin juoksevani maastossa tasan niin paljon kuin ehdin ja jalat kestää. Tammikuussa palataan sitten taas normaalin ohjelman pariin.

Muokattu
Link to comment
Share on other sites

Perusviikko perustallaamista 94 km ja melkeen 8 tuntia.

Seuraava on varmaan saman moinen. Mitä sitä turhaan hyvää vaihtamaan näin loppuvuodesta.

--

Tästä vuodesta tullee n. 3300 km tätä vauhtia.

Ensvuanna sit varmaan taas enemmän ja paremmin, kun perheen pieninkin on vuodella vanhempi.

Hyvää joulunaikaa ja loppuvuotta kaikille osallisille. :holzhacker:..:happy0167: !

Link to comment
Share on other sites

90 km

10 (pal) + 20 + 15 + 10 + 25 + 0 + 10 km eli roimasti vähemmän kilometrejä mutta pikkaisen reippaampaa perusvauhtia (eli jotain sellaista "best possible aerobic pace", jonka jälkeen on ainoastaan "pleasantly tired"). Luultavasti paras tai ainoa tapa säilyttää motivaatio näinä viikkoina on tyytyä keräämään kilometrejä mahdollisuuksien mukaan ja sehän sopii.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share


×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy