Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Sign in to follow this  
Anonymous

www.raasto.com

Recommended Posts

Raaston keskustelu ei näyttänyt ainakaan kovin rakentavalta...

Kovia juoksijoita mutta jos keskustelun taso on luokkaa "raasta perkele"

niin tuskin tulen kovinkaan usein tuolla vierailemaan...

Enpä muista milloin olisin nauranut niin että laattaa lentää. Melkein yhtä komiasti, kuin viimeksi tonni vetoja radalla tehdessä.

Vissiin rupeaa mulla tää liika juokseminen viiraa päässä, :innostunut kun täällä konella yksin naureskelen

Onko kellään tietoa miten tuonne SUL:n keskustelupalstalle voi rekisteröityä???? Vai onko kyseessä vain SUL:n henkilökunnalle tarkoitettu sisäinen foorumi.

Voihan sinne toki kirjautua, ei todellakaan ole vain SUL:n henkiökunnalle. :smiley

Kävin katsomassa sivuja, enkä kyllä yhtään muista mitenkä sinne oon joskus kirjautunut. :hmm Kannattaa varmaan kysyä sieltä SUL:n sivujen ylläpitäjältä.

Joidenkin niiden keskusteluiden taso on kyllä aikas alhaalla ja tosi helposti siellä menee keskustelu (mun mielestä) eipäs-juupas linjalle ja lähtee muutenkin rönsyilemään. Mutta ihan on asiallisiakin ja mielenkiintoisia juttuja.

Raaston ideanikkarit tietävät raastonsa. Mielestäni ko. tyypeiltä oli hieno idea laittaa tuollainen sivusto pystyyn ja samalla lisätä painetta lisätä omaa raastoaan vielä vähän ja heittää vitsiäkin siitä. Toivottavasti sivut saavat ansaitsemansa huomion ja keskusteluun osallistujia. Tuon tyyppistä sivustoa on varmasti kaivattu.

Ei silti, kyllä sitä "raastoa" näiltä Seponkin sivuilta löytyy tarpeeksi ja eiköhän se urheilun spiritti löydä paikkansa useammallakin foorumilla 8)

Hieno homma!

Voihan sinne toki kirjautua, ei todellakaan ole vain SUL:n henkiökunnalle. :smiley

Kävin katsomassa sivuja, enkä kyllä yhtään muista mitenkä sinne oon joskus kirjautunut. :hmm Kannattaa varmaan kysyä sieltä SUL:n sivujen ylläpitäjältä.

Joidenkin niiden keskusteluiden taso on kyllä aikas alhaalla ja tosi helposti siellä menee keskustelu (mun mielestä) eipäs-juupas linjalle ja lähtee muutenkin rönsyilemään. Mutta ihan on asiallisiakin ja mielenkiintoisia juttuja.

Joo. Seuraan kyllä tuonkin foorumin keskusteluja. Kovin rakentavaksi ei keskusteluja tosiaan useinkaan voi sanoa. Siitä rekisteröitymisestä on kyselty aikaisemminkin sillä palstalla ilman vastausta. Tiedä sitten miten nyt käy. Minulla ei muuten ole aikomusta rekisteröityä. Kunhan vain kyselin...

Ilmeisesti SUL:n sivujen rekisteröitymismahdollisuus katosi, kun sivut uusittiin. Muutenkin hiukan kökkö toi palsta noin niinku käyttettävyyden kannalta.

Kyllä sinne voi edelleenkin rekisteröityä. Rekisteröitymisohje oli tämän päivän viesteissä. On muuten harvinaisen yksinkertainen prosessi....