Jump to content
Juoksufoorumi.fi

XIX Vantaan Maraton 14.10.2012

marski

Recommended Posts

• Replies 522
  • Created
  • Last Reply

Viime vuonna oli jotain kimppalenkkejä reitillä. Onkos niitä tulossa tänä vuonna? Ts. kiinnostaako ketään lähteä etukäteen juoksemaan reittiä läpi?

Minua kiinnostaisi, ensimmäinen Vantaan maraton edessä, joten olisihan se hyvä käydä tsekkaamassa tarkka reitti. Kunhan tästä pirun räkätaudista selviäisi vain ennen kisaa...

Viime vuonna oli jotain kimppalenkkejä reitillä. Onkos niitä tulossa tänä vuonna? Ts. kiinnostaako ketään lähteä etukäteen juoksemaan reittiä läpi?

Joo lähden kanssa mukaan vaikka reitti onkin tuttu, tänään kävin kiertää sen kahteen kertaan. Marskihan kait järjestää ns. virallisen Vantaan tutustumislenkin muistaakseni ? , mutta mennään vaan muutenkin.

No ensi sunnuntaina juoksen uimahallin kautta joka tapauksessa klo 10.00. Kierretään lenkki silloin. Mukaan vaan!

Millaista vauhtia on aikomus pitää? Itse aattelin just sunnuntaina vetästä viimeisen noin 20 kilsasen ennen Joutsenon maraa. Ja Vantaalla ehkä tulen puolikkaalle, kun toivun tuosta Joutsenosta :)

No ensi sunnuntaina juoksen uimahallin kautta joka tapauksessa klo 10.00. Kierretään lenkki silloin. Mukaan vaan!

Höh, mä en pääse mukaan ensi sunnuntaina. Jos jotain yhteislenkkiä saataisiin viritettyä parin-kolmen viikon päähän, niin lähtisin mielelläni mukaan. Olisi hyvä, jos mukana olisi joku reitin tunteva, niin ei tarvitsisi kartan kanssa sokkailla. Eksyn vielä sinne Vantaan rivari-idyliin!

Höh, mä en pääse mukaan ensi sunnuntaina. Jos jotain yhteislenkkiä saataisiin viritettyä parin-kolmen viikon päähän, niin lähtisin mielelläni mukaan. Olisi hyvä, jos mukana olisi joku reitin tunteva, niin ei tarvitsisi kartan kanssa sokkailla. Eksyn vielä sinne Vantaan rivari-idyliin!

Ei siellä mitään rivareita oo. Hienoja omakotitaloja vaan, mä nimittäin asun siellä. Mutta voin lähteä sinne toisenkin kerran vaikka oppaaksi, jos saadaan porukka kasaan, yksin en uskalla sun kanssa lähtee.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Ketjua lukevat   0 members

Ketjua ei tällä hetkellä lue kukaan jäsenistä

• Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy