Jump to content
Juoksufoorumi.fi

XIX Vantaan Maraton 14.10.2012

marski

Recommended Posts

• Replies 522
  • Created
  • Last Reply

Reilut 320 ilmoittautunutta tällä hetkellä. Ollaan hieman viime vuotta edellä. Jos tasaseen mennään, niin 1600-1700 juoksijaa olisi tulossa mukaan. Halvempi ilmoaika vielä elokuun loppuun saakka.

Hyviä harjoituskilometrejä kaikille!

Mistäs nuo ilmoittautumiset voisi tarkistaa? Kun tuo ilmoittautumishärvelin haku palauttaa tällä hetkellä 4kpl ilmoittauneita?! Ei taida toimia ihan oikein.. Olisin vain varmistanut että oma ilmo olisi mennyt läpi... Maksanut olen kuitenkin jo :)

Mistäs nuo ilmoittautumiset voisi tarkistaa? Kun tuo ilmoittautumishärvelin haku palauttaa tällä hetkellä 4kpl ilmoittauneita?! Ei taida toimia ihan oikein.. Olisin vain varmistanut että oma ilmo olisi mennyt läpi... Maksanut olen kuitenkin jo :)

Aiemmin ilmoittautumiset näkyivät ja onnistuin löytämään omankin nimeni. Nyt ne ovat tosiaan sieltä palvelusta hävinneet.

Finlandialle pääsisi puoleen hintaan seuran sponssaamana, mutta samana päivänä on yksi perhetapahtuma, josta poissaoloa tuskin katsottaisiin hyvällä. Juoksuun sekin tosin löyhästi liittyy. Vantaalle voisi olla sopiva rakonen ohjelmassani tarjolla. Mutta sinne joutuu matkustamaan ja maksukin on ihan eri luokkaa Finlandian tarjoushintaan verrattuna. prkl.

Sama täällä, ei kehtaa kotikisasta jäädä pois. Täysmatka olis mukava juosta, mutta täällä olis hyvä kokeilla puolikkaan enkkaa..täytyy mietiä HCM:n jälkeen.

Itse päädyin nyt sellaiseen ratkaisuun, että 16.9. puolikas Kaisaniemen juoksussa ja täällä kokonainen. Aika tiukka setti kisakauden päätteeksi, mutta kokeillaan nyt kuitenkin tällaista tuplamaratonia.

Itse päädyin nyt sellaiseen ratkaisuun, että 16.9. puolikas Kaisaniemen juoksussa ja täällä kokonainen. Aika tiukka setti kisakauden päätteeksi, mutta kokeillaan nyt kuitenkin tällaista tuplamaratonia.

Ihan hyvä setti. Olen juossut tämän tuplan kolmena viime vuonna ja siihen väliin pääkaupunkijuoksun puolikkaan.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Ketjua lukevat   0 members

Ketjua ei tällä hetkellä lue kukaan jäsenistä

• Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy