Jump to content
Juoksufoorumi.fi

XIX Vantaan Maraton 14.10.2012

marski

Recommended Posts

• Replies 522
  • Created
  • Last Reply

Voikos tuonne ilmoittauta jossakin? SporttiPassissa olisi juuri sopivasti saldoa jäljellä, joka nollautuu vuodenvaihteessa.

Toki. Voit laittaa vaikka minulle privaatisti tiedot tai kysymykset ja maksaa halvimman ennakkomaksun mukaan. Maksut samat kuin olivat tänä vuonna, tili sama. Kun maksat, ota kuitti talteen. Heti alkuvuonna tulee normaalisti ilmoittautuminen mahdolliseksi.

Samat aatokset täälläkin. Oisko se maisemien vähättely kateellisten panettelua vaan?

Joo, vaikka en itse asiassa Vantaata varsinaisesti moittinutkaan vaan kiittelin maisemallisten arvojen häiritsevyyden puuttumista ja useinhan ne maisemalliset arvot vielä lisäävät mäkisyyttä.

Mutta täsmennyksenä: ei Vantaan maisemissa sinänsä mitään vikaa ole, mutta ei erityisiä kehun aiheitakaan.

Joo, vaikka en itse asiassa Vantaata varsinaisesti moittinutkaan vaan kiittelin maisemallisten arvojen häiritsevyyden puuttumista ja useinhan ne maisemalliset arvot vielä lisäävät mäkisyyttä.

Mutta täsmennyksenä: ei Vantaan maisemissa sinänsä mitään vikaa ole, mutta ei erityisiä kehun aiheitakaan.

Mulle on kyllä ihan sama, millaisia maisemat ovat. Ei niista ehdi oikeasti mitään saada irti kuitenkaan. Tässä esim. maisemia vuosi sitten kesän maratonilta, eikä juoksu ollut sen kummempaa kuin Vantaallakaan saman vuoden syksynä: http://www.juoksufoorumi.fi/vb/album.php?albumid=331

attachment.php?attachmentid=2447&d=12862

Mulle on kyllä ihan sama, millaisia maisemat ovat. Ei niista ehdi oikeasti mitään saada irti kuitenkaan. Tässä esim. maisemia vuosi sitten kesän maratonilta, eikä juoksu ollut sen kummempaa kuin Vantaallakaan saman vuoden syksynä:

Itse tulee juostua useampi maraton vuodessa ja kauden pääkilpailussa ei maisemia noteeraa, mutta jos lähtee matkaan esim. 20 s/km hitaammalla vauhdilla, niin ympäristöön kiinnittää jo ihan eri tavalla huomiota eli lähettämäsi kuvan mukaista maisemaa ehtisi kyllä ihailla.

• 1 month later...

Vantaan Maratonin ja SM Maratonin ilmoittautumislinkit on avattu. Ei muuta kuin ilmoittautumaan.

Vain Vantaan maraton:

http://www.hiihdonystavat.net/ilmo/index.php?kisa=2012_vantaa1〈=fi&page=adminstart&id=116&cs=1328892668

SM-maraton ja Vantaan maraton: opastus lisenssinumeron antamisesta

http://www.hiihdonystavat.net/ilmo/index.php?kisa=2012_vantaa〈=fi&page=adminstart&id=116&cs=1328892668

SM maratonille tasovaatimuksena on v. 2011-2012 aikana juostu vähintäin M/N sarjan B-luokan aika puolimaratonilla tai maratonilla.

Saattaisin vaikka tullakin.

EDIT. Ja SM-maratonille tietenkin. Puolikkaan B-raja kiinnostaa kun ei ole tuon kummoisempi (1.17). Yhtään väheksymättä rajan "ylittäneitä", mutta luvalla sanoen luokittelurajat on tulleet alaspäin kuin lehmän häntä. Joka on tietenkin onni minun kannaltani, kun aiemmin rajat on olleet turhan kaukaisia unelmia. Esim vitosen B-raja oli ennätysvuonnani 15.40 josta silloin jäin reilu 3sek, tänä vuonna B-luokka irtoaa ajalla 16.30...

• 1 month later...
  • 2 months later...

Vantaan Maratonin yhteydessä järjestetään lauantaina 13-10.2012 kestävyysjuoksuseminaari, jossa aiheena on kestävyysjuoksuharjoittelu eri vuosikymmeninä 70- luvulta lähtien. Esiintyjinä Suomen edustusurheilijoita vuosikymmenten varrelta kuten Risto Alakorpi, Tommy Ekblon, Harri Hänninen, Samuli Vasala. Käydäänpä läpi myös kestävyysjuoksijan tyypillisimpiä vammoja, niiden ennaltaehkäisyä ja hoitoa Ilkka Räsäsen voimin. Lisäksi olisi tarkoitus puhua palautumisesta ja kestävyysjuoksijan voimaharjoittelusta. Nämä aihenimiä tällä hetkellä. Varmaan tarkentuu lähempänä tapahtumaa. Paikkana Tikkurilan lukio ja aikahaarukka klo 12-16. Kahvitarjoilu. Osallistumismaksu 30€.

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Ketjua lukevat   0 members

Ketjua ei tällä hetkellä lue kukaan jäsenistä

• Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy