Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Ma 28.11.

Pete_P
 Share

Recommended Posts

Klo 8 aamulla noin 10 km pk-lenkki. Oli pakko làhteà noin aikaisin, koska parkkimittariin piti laittaa lisàà kolikoita. Lyhyellà paidalla ja shortseilla pàrjàsi hyvin. Tosin kylien vàlissà olevat kovat màet ovat rankkoja ylòspàin, varsinkin toi Rapallosta Santa Margherita Ligureen. Tosin takaisinpàin pààsi melkoista haipakkaa pari màkeà alaspàin.

20 km

5 km + 10 km lähes puolimaratonvauhtia + 5 km

Sää poutaantui ja aurinkokin paistoi, mutta takareisijumi jatkui. 4.30 min/km vielä sujui, mutta 4.15 min/km oli jo näille jaloille liikaa. Joku isompia viikkokilometrejä ennenkin juossut olisi varmaan osannut ennustaakin, että jossain 6-7 viikon paikkeilla mieheen iskee oppikirjamainen määräjumi, mutta minulle tämä on täysin uusi kokemus - enkä missään tapauksessa olisi odottanut että se iskee tällä lailla ja vielä etupäässä paikkoihin jotka *eivät* ole aiemmin määräkuurin aikana juurikaan oireilleet.

Jos tämä olisi maratontreeniperiodi ja suuri päivä olisi kahden tai kolmen viikon päässä, lievä epätoivo saattaisi päästä valloilleen. Nyt voin iloisena ajatella "Aina jotain uutta!", odotella hierojan penkille pääsyä ja juosta lisää kilometrejä...

vr 2,5 km

1½ h koordinaatiota, voimaa ja vetoja Hippos-hallilla

pal 2,5 km

Katselin tuota omaa vuosimäärääni jossakin vaiheessa ja olin huolissani. Sitten muistin, että näitä hallitreenejähän on mulle tullut koko viime talven, kevään ja nyt alkutalven aikana vaikka kuinka paljon. Kokonaistuntimäärä on varmaankin pysynyt about edellisvuoden tasolla vaikka kilometrejä on koossa reilusti vähemmän.