Jump to content
Juoksufoorumi.fi

11.6.


Peksu
 Share

Recommended Posts

Hienossa kesäkelissä 21 km Vantaanjoen vartta, 1.49, avg 132 (75%). Vähän painoi eilinen kymppi jaloissa, erityisesti reisissä.

Juoksijoitakin oli jo aamusta hölkkäämässä ihan mukavasti, erityisesti naisia. Sykkkeet siinä meinasivat nousta, kun nuoret naiset olivat liikkeellä kevyissä kesävarusteissa.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 30
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Keskuspuistossa pitkiksellä. Tahti oli rauhallinen, mikä sopi allekirjoittaneelle vallan mainiosti. Reilu tunti meni 5.15-5.20 tahtia ka 124. Loppu kiihtyen n.5min tasosta lähelle 4.30 vauhtia, ihan lopun juoksin yksin. Loppupätkällä ka 132, päälle 140:n ei paljon mennyt. Tämä oli passeli eka pitkä Tukholman jälkeen. Fore 305 pelas ihan hyvin. Yht 23,5km 2.00.

Link to comment
Share on other sites

Ai mää olenki aivan jäässä. Olikohan se sittenkin Oulu missä juoksin :icon_lol: Valehtelikohan tuo mittari ja tuntemukset, täällä tunnutaan olevan aivan tossut solmussa ja kuvitellaan jos vaikka mitä :viheltely:

No vähän ajattelinkin, että ootpa sitten matalalla profiililla ja salanimellä osallistunut Tukholman maratonille.

Salaa (palstalaisilta) maratonille osallistuminen onkin varmaan vielä jännempää kuin tämä kuuluisa salaa harjoittelu. Sehän tarkoittaa vaikka sitä, että juostaan vain pimeässä yöjuoksuja ja sitten juksataan kavereille, naapureille ja vihamiehille, ettei oo tullut yhtään treenattua, kun on polvi ollut pirun kipeä ja köhäkin on vaivannut ainaskin puoli vuotta. Timo Kormu taisi tästäkin aiheesta kirjoittaa loistavan pakinan.

Link to comment
Share on other sites

PK 0:40 - 6,5 km (6:09/km) - avg 146, max 155 +

VK 0:26 - 5,1 km (5:07/km) - avg 170, max 177 +

VR 1,5 km (yht. 13,1 km)

Yhdistelmätreeni, kun eilen jäi matka kesken. Tämän jälkeen sitten löysäillään Forssaan asti. VK-osiolla oli tarkoitus hakea sitä 1:50 puolikkaan tavoitevauhtia, mutta alkaa hieman epäilyttämään, että lämpimässä kelissä homma voi mennä vaikeaksi.

Link to comment
Share on other sites

Käväisin salilla tekemässä kevyehkön, suhteellisen pitkän lihaskuntoharjoittelun eilisen pitkän lenkin palautuksena. Aluksi 10 minsaa stepperillä, sitten erinäisiä vatsa-, selkä- ja yläkropan liikkeitä 2x10 sarjoissa kevyillä painoilla. Jalkaosastolle sitten ojentajat,lähentäjät,jalkaprässi,polven ojentaja ja koukistus,pohkeet + selkää taljalla. Lopuksi soutua 10 minuuttia, jossa ehti noin 2000 ja risat ähkiä. Soutu tuntuikin yhtäkkiä mukavalta vaihtelulta. Ihan hyvä fiilis, mitä nyt P625X:n mukaan salilla taisi olla +29 astetta celsiusta.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share


×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy