Jump to content
Juoksufoorumi.fi

To 17.11.

ossik
 Share

Recommended Posts

0 km.

Lepopäivä. Elimistö ilmeisesti oli perillä asiasta ja yöunet kestivät yhdeksän tuntia tavanomaisen seitsemän (tai käytännössä usein 3 + 4) sijaan.

Saa nähdä rupeaako jalkoja tänään polttelemaan kun ne eivät pääse lenkille. (En ole suuremmin perustanut "streak runnereista" tai koko ideasta, mutta ei sitä näköjään tarvitse kovin monta viikkoa välipäivätöntä juoksua kun alkaa jo jollain tapaa ymmärtämään ko. pakkomielteistä touhua...)

Elimistö ilmeisesti oli perillä asiasta ja yöunet kestivät yhdeksän tuntia tavanomaisen seitsemän (tai käytännössä usein 3 + 4) sijaan.

Mulla on kanssa elimistö muutamien katkonaisten, olemattomien yöunien jälkeen kanssa päättänyt, että nyt saa riittää. Eilen nukuin 6-10.30 ja tänään sitten joku 1.30-10.43. Ei vain yksinkertaisesti jaksa nyt herätä aamuisin, vaikka on herätyskello kehissä, virta on loppu kropasta ja itse olen treenannut vain n. 5krt viikossa. Harmittaa toki, että menee näin myöhäiseksi herääminen.

illan teemana opettelu hitaasti juoksuun. Aika mukavasti onnistuikin, paitti jossain 6km kohilla huomasin heijastinliivisen kaverin ja minulle ei niin tavallisesti tuli vimma ottaa kiinni... alle 5 oli se kilsa kun sain ukon kiinni. Olikin tuttu isäntä, rupatellen seuraava kilsa menikin 7, joten tavoite 11km@6:00 tuli pirunsarvista huolimatta täyteen. Pakko opetella, jos meinaa perniössä juosta vielä marankin jälkeen.......

6,5km, jalat oli jotenki IHAN paalissa, ja alkuperänen 12 km suunnittelemani lenkki oli pakko jättää väliin. Ylihuomenna sitten paremmalla innolla.. huomenna pitkä duunipvä, ei kerkee todnäk tehä mitään illalla.
.. ja illalla sama lenkki, pitkät kalsarit piti vetää jalkaan, meni paljon näppärämmin, 33:49, lopussa vedin seku revitysspurtin ja syke nous maksimiinsa, 206. Ilmeisesti tota ylemmäs ei meitsi yllä. Mut kiva lenkki, nyt voi syä hyvällä omallatunnolla vadelmamunkin kaffen kans :D