Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Riian maraton 2012

Recommended Posts

Sunnuntaina 20.5.2012

http://www.nordearigamarathon.lv/fi/

Lennot ja hotelli varattu, vielä pitäisi ilmoittautua itse kisaan. Ei ole hinnalla pilattu tämä kilpailu, 21€, kun ilmoittautuu tämän vuoden puolella. Kovasti noissa aikaisempien vuosien ketjuissa on kehuttu tätä tapahtumaa. Tässähän alkaa jo maratonkuume taas nousemaan. Tavoitteeksi voisi laittaa tässä vaiheessa laveasti juosta lähemmäs 4h kuin 4,5h.

Onko muita lähtijöitä ensi toukokuussa Riikaan?

Muokattu
Helkkarin vaikeata toi Riika-sanan taivuttaminen

• Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hienoa, tämmmöinen ketju on avattu. Tähtäimessä toinen juoksemani maraton, johon vielä viekkaasti aion isäni saada mukaan vetämään puolikkaan.

Meillä taas on mun toimestani kisaan ilmoittautumiset tehty. Ei ollut vaikeeta, kun ei tosiaan paljoa kustanna. Matkasuunnitelmat ja hotellit on sitten varattava vähän myöhemmin.

Saa nähdä, miten treenaaminen alkaa käynnistymään ja miten sujuu. Pitää varoa, ettei jalkaa juokse rikki, kun tuossa vähän aika sitten alkoi jo rasitusmurtuman oireet ilmenemään. Nyt on hetki taukoa juoksemisesta. Olin ajatellut juostu maratonin ensi vuonna 3:30 alle, joten sehän se on alustavasti tavoitteena.

• 2 weeks later...

Sunnuntaina 20.5.2012

http://www.nordearigamarathon.lv/fi/

Lennot ja hotelli varattu, vielä pitäisi ilmoittautua itse kisaan. Ei ole hinnalla pilattu tämä kilpailu, 21€, kun ilmoittautuu tämän vuoden puolella. Kovasti noissa aikaisempien vuosien ketjuissa on kehuttu tätä tapahtumaa. Tässähän alkaa jo maratonkuume taas nousemaan. Tavoitteeksi voisi laittaa tässä vaiheessa laveasti juosta lähemmäs 4h kuin 4,5h.

Onko muita lähtijöitä ensi toukokuussa Riikaan?

-Kuulostaa hyvältä. Minkähänlainen maasto ja korkeuserot?

Riika taipuu samoin kuin siika.

J.

• 3 weeks later...