Jump to content
Juoksufoorumi.fi

To 10.11.

ossik
 Share

Recommended Posts

Polttoainelämmitin vapauttaa auton lämmityksen sähköverkkojen orjuudesta. Joko Webasto tai Eberspächer, joka löytyy omasta

Volvostani. Tekee talviautoilusta paljon miellyttävämmän. Elikkä ensin lämpenee vesitila ja sen jälkeen käynnistyy auton oma

puhallin lämmittäen ohjaamon. Tehoa löytyy 3600W, kun vesitilan lämmittimet ovat teholtaan vaikkapa 500W.

Kaverin kanssa lenkille yövuoron ja 4,5h unien jälkeen. Kierrokset olivat tavanomaista korkeammalla ehkä juuri unesta johtuen ja jalat vähän jäykähköt eilisillan reippaan jälkeen. Loppua kohden tuntui paremmalta. Nyt rupeaa rasitustaso olemaan just passeli vähän väsyneemmän tilan treenaamiseen, kun takana reiluun kuuteen vuorokauteen 64h töitä ja 71km lenkkiä. Huomenna vielä aamulenkki ennen broidin häitä ja SU +30km ja kohti ensi viikon lepoviikkoa (=40km). Ja töissähän ei tarvitse vähään aikaan käydä.

12,5km, 1.11.20, 5.42/km, +0,5c

Kevyt aamulenkki 42.30 7,5km avg 114.

Aika jännää: sinulla on tuommoisen lenkin vauhti noin 5.40 min/km eli suurin piirtein sama kuin minun hitailla palauttavillakin, vaikka kisavauhtimme läpi koko matkaskaalan (tai mitkä tahansa muut treenivauhtimme) ovat lähestulkoon eri planeetoilta. Opetus ei varmaan ole että sinun pitäisi ruveta juoksemaan nämäkin lenkit kovempaa, vaan ehkä pikemminkin ettei kevyitä palauttavia oikeastaan voi juosta liian hiljaa.

(Sykkeemmekin ovat lähes samat - mutta minulla maksimi on melko tarkkaan 180.)

Sisätilalämmitin, mikä mainio keksintö!

Polttoainelämmitin vapauttaa auton lämmityksen sähköverkkojen orjuudesta. Joko Webasto tai Eberspächer, joka löytyy omasta

Volvostani. Tekee talviautoilusta paljon miellyttävämmän. Elikkä ensin lämpenee vesitila ja sen jälkeen käynnistyy auton oma

puhallin lämmittäen ohjaamon. Tehoa löytyy 3600W, kun vesitilan lämmittimet ovat teholtaan vaikkapa 500W.

ai että oli ihanaa kun webasto pelaa ihkusti. 30min ja ihan sulaa lasia..... Eikä tarvii kuin painaa napista. :)

Aika jännää: sinulla on tuommoisen lenkin vauhti noin 5.40 min/km eli suurin piirtein sama kuin minun hitailla palauttavillakin, vaikka kisavauhtimme läpi koko matkaskaalan (tai mitkä tahansa muut treenivauhtimme) ovat lähestulkoon eri planeetoilta. Opetus ei varmaan ole että sinun pitäisi ruveta juoksemaan nämäkin lenkit kovempaa, vaan ehkä pikemminkin ettei kevyitä palauttavia oikeastaan voi juosta liian hiljaa.

(Sykkeemmekin ovat lähes samat - mutta minulla maksimi on melko tarkkaan 180.)

Juoksin työkaverin kanssa. Yksin en ihan noin hiljaa juokse. Mutta eihän noita palauttavia oikeastaan liian hiljaa voi juosta. Vauhtiskaalat on mun mielestä hyvä juttu.