Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Hämeenlinnan kaupunki(puoli)maraton

Recommended Posts

Pakko avata ketju tällekin tapahtumalle, kun kukaan muu ei sitä vielä ole tehnyt. http://hameenlinnantarmo.sporttisaitti.com/tapahtumakalenteri/kaupunkimaraton/

Koska Forssa tulee liian pian Tukholman perään, niin ajattelin sitten säästää 1h20:n alitukseni tänne.

Yleensä olen hommannut jokakesäisen pikku loukkaantumiseni tms juuri ennen tätä, eli on pitänyt perua, tai sitten juosta toipilaana - ja kerran ihan muuten vaan +32 asteen lämmössä.

Nyt olen tilannut max 25 astetta, päättänyt pysyä ehjänä [koputtaa puuta], ja murskata PB:n!

• Replies 124
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Pari-kolme kertaa on tullut puolikas juostua Hämeenlinnassa, eikä yhtään "onnistunutta" ole kyllä tullut.

Reittiä pidetään yleisesti kai aika nopeana, mutta joka vuosi kun olen ollut mukana niin tuo lämpö on ollut heinäkuun keskipäivän luokkaa...

Hämeenlinnassa on meikäläisellä 1,20 alittamatta joten pistähän sinä paremmaksi!

Kerran (taisi olla 2003 tai 2004) on tullut HCM:lle valmistautuessa tuolla tullut puolikas vedettyä; oli kyllä toiseksi surkein puolikas koskaan: kovan treeniviikon päätteeksi väsyneen äijän taaperrusta kovassa helteessä.

Reitti sinänsä ihan ok ja järjestelyt toimivat. Tapahtumassa häiritsivät ainoastaan muutamat polkupyörällä juoksijoiden seassa sekoilevat "omat huoltajat" joille ei missään vaiheessa näyttänyt kirkastuvan että juoksemassa on muitakin kuin heidän huollettavansa.

Harkitsen parhaillaan itsekin puolikkaan juoksua Hämeenlinnassa jälleen HCM:lle valmistautuessa...

Jos olen palautunut hyvin Onnin maratonista, voisin juosta Hämeenlinnassa kokonaisen, mutta EN HELTEELLÄ. Paloin niin pahasti nyt maratonilla, ettei tee mieli grillata itseään uudelleen. Otan maratonin enemmänkin pitkänä lenkkinä, kun olemme silloin perheen kanssa reissussa ja muuten juokseminen jääkin vähiin. Maran jälkeen voikin parannella viikon jalkojaan ja keskittyä lasten kanssa puuhailuun.