Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Kuopion itsenäisyyspäivän maraton 2011

Recommended Posts

• Replies 39
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Kiva ku uskallat lähteä ekalle täyspitkälle maratonille ja vielä tohon aikaan vuodesta suomessa. Tsemppiä sulle. Itse oon juossu 2 kertaa Kuopiossa, mutta syyskuussa, pelkään noita liukkaita teitä jonkin verran. Pitääkin kattoa, mikä reitti 6.12 ja tulla kannustamaan . Mistäs sen reitin näkee vai onko sama ku aina syyskuussa? Talvella on kyl kiva harjotella, mut ei noin pitkiä matkoja mulle. Asun ite Kuopiossa, joten helppo tulla kannustamaan. Oon menos Berliiniin juoksee syyskuussa ja sitä ennen johonkii päin suomea loppukesästä, ku vain keksin kaupungin. Oisko kellää kivoja ehdotuksii loppukesän juoksupaikaksi?

Viime vuonna olin ekan kerran Kuopiossa. Ennen juoksua laulettiin Maamme-laulu ja koska puolustusvoimien paraati oli Kuopiossa niin Hornet teki pari kertaa ylilennon. Niitä piti olla enemmänkin, mutta huonon sään takia vain yksi lensi. Eli sillä kertaa hieman erilainen ja mieleenpainuvamaraton.

Pakkasta jotain 5 astetta ja teräviä kiteitä vihmoi välillä kasvoihin. Lunta ei kuitenkaan tullut paljon eikä sitä missään vaiheessa kertynyt niin paljon että olisi juoksua haitannut. Ei ollut myöskään liukasta.

Reitti lähti Väinölänniemestä rantaa pitkin, kesällä epäilemättä kaunis reitti, muttei niinkään talvella. Lyhyttä reittiä kierrettiin sitten muutama kerta.

Kaikenkaikkiaan suosittelen.

Kiva ku uskallat lähteä ekalle täyspitkälle maratonille ja vielä tohon aikaan vuodesta Suomessa. Tsemppiä sulle.
Kiitos :) eka puolikas tuli laukottua maaliskuun alussa tänä vuonna, joten kesän treenanneena jotenki tuntuu, että viileämmät kelit passaa mulle paremmin. Sitä mää mietin kyllä, että hurjan aikasin toi starttaa jos klo 09.00. Lähteekö siinä samassa siis kaikki laukkomaan, sekä puolikkaalle lähtevät kuntsikkasarjalaiset ja täysmatkan pätkijät?

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...