Arhippa Lähetetty 24. lokakuuta , 2011 Share Lähetetty 24. lokakuuta , 2011 Terve, onko kellään kokemusta Trevison tai Marseillen maratoneista? Maaliskuulle on ulkomaanjuoksu hakusessa. Perheloma sijoittuu samaan ikkunaan, joten Euroopassa liikutaan ja mielellään suht helppojen yhteyksien päässä. Rooma ja Barca on käyty vastaavalla metodilla. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rusakko Lähetetty 16. marraskuuta , 2011 Share Lähetetty 16. marraskuuta , 2011 Trevisossa olin pari vuotta sitten. Säätä lukuunottamatta juoksun järjestelyt sujuivat hyvin. Kuljetukset ja muut toimivat. Reitti oli yksisuuntainen pisteestä A pisteeseen B, ensimmäiset 35 km jopa vähän tylsää maantietä, mutta viimeisten kilometrejen mutkaiset ja liukkaat mukulakivitiet vanhassa kaupungissa yleisön ympäröimänä sitä vastoin ikimuistoiset. Juoksusta jäi erittäin hyvä maku, mutta Italiasta muuten ei. Yksin ei tarvinnut juosta, vaikka vauhdinjako oli kiihtyvä (puolikas 1.54, loppuaika 3.33). Link to comment Share on other sites More sharing options...
duracell Lähetetty 25. joulukuuta , 2012 Share Lähetetty 25. joulukuuta , 2012 Vain vuoden myöhässä =) Treviso juostu 3 kertaa eikä valittamista ole. Järjestelyt toimii ja reitti on helppo juostava. Tylsähkö ehken ja jos sattuu vastatuuli niin sitten on sitä koko matkan. Enemmän kuin hintansa väärti! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jussi T Lähetetty 6. tammikuuta , 2013 Share Lähetetty 6. tammikuuta , 2013 olen menossa Trevisoon maaliskuun alussa. tämä on ensimmäinen maratonini. kuinka tarkkaan syynäävät lääkärintodistukset jotka vaativat nähtäväksi juoksijoiden juoksukyvystä. en viitsisi maksaa lekurikäynnistä. kuinka olet hoitanut tuon asian. Link to comment Share on other sites More sharing options...
duracell Lähetetty 6. tammikuuta , 2013 Share Lähetetty 6. tammikuuta , 2013 No tämä tosiaan siellä toisessa aloittamassasi ketjussa. laita tarvittaessa mulle yksäriä jos jokin askarruttaa... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jussi T Lähetetty 6. tammikuuta , 2013 Share Lähetetty 6. tammikuuta , 2013 No tämä tosiaan siellä toisessa aloittamassasi ketjussa. laita tarvittaessa mulle yksäriä jos jokin askarruttaa... jep, hankin oikean todistuksen, meitä lähtee 3 kaverusta Vantaalta, kavereilla on muutama maraton juostuna aiemmin ja minulle tämä on ensimmäinen laatuaan. Tuntuu mukavalta aloittaa tämmöisestä pienemmästä tapahtumasta ja katsoa saanko 4 tunnin rajan alitettua. Syksyllä uutta maratonia putkeen ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts