Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Pe 21.10.

Dexalite
 Share

Recommended Posts

10 km tosi-iisiä. Se tarkoittaa 65% HRmax ja sen mukaista vauhtia, menipä ohitse naapurin setä tai lihava täti.

No pain, no gain, sanoo hän. Minä sanon: nou palautumista, nou superkompensaatiota.

Koitetaan pitä mieli reippaana ja unohtaa eilinen epäonnistuminen. Yksi huipputreeni ei tee kenestäkään mestaria eikä yksi epäonnistunut harjoitus ole katastrofi.

Elämäni tähän asti pisin lenkki 14,4 km!

Nöpöhölkkävauhtia matkaan suttaantui 1½ tuntia. Ehti siinä ajattelemaan asian jos toisenkin valmiiksi. Hyvältä tuntui koko ajan ja kovempaa olisi tehnyt mieli juosta. Suurin ongelma olikin yrittää vaan pitää sykkeet ja vauhti maltillisina. Minä kun olen heti-mulle-kaikki-tänne-nyt-tyyppiä. Tuota vauhtia olisi köpötellyt vielä toisen samanmoisen lenkin. :thumbsup:

Nyt vaan toivomus korkeammille tahoille. Kestäkää jalat. kestä selkä...

Ylävartaloa semmoinen tunti. Kyllä oli väsynyttä menoa. Alkulämmöt ja loppujäähdyttelyt crossarin selässä sai lähes nukahtamaan, varsinaisen treenin yhteydessäkään ei meinannut saada tsempattua itseään ollenkaan. Illan treeneistä en uskalla ennustaa ollenkaan että tuleeko tehtyä mitään. Ottais kaljaa, vaikkapa.

PK 3,2 km @ 5:50/km, ave 142. Kevyt jaloittelu, sisälsi pari lyhyttä kiihdytystä. Jalat bueno, kroppa tankkaustönkkö. Tästä se lähtee taas kohta. Kohta pizzalle (!!) ja sitten kamat kasaan huomiseksi.

Tietysti pizzalle. Perjantaina syödään aina pizzaa, vaikka muuten ei mitään syötäisikään. :p