Sinivuokko Lähetetty 19. lokakuuta , 2011 Share Lähetetty 19. lokakuuta , 2011 (edited) Avataanpas ketju tällekin maratonille, onko jo ilmottautuneita? Itse ajattelin lähteä katsastamaan tämän tapahtuman, tosin matkaseura vielä puuttuu kun mies ei luvannut lähteä. Olena alustavasti suunnitellut reissua lauantai-maanantai(tiistai) joten jos jollakulla naisihmisellä olisi samat suunnitelmat, niin voitaisiin lähteä vaikka yhdessä! http://www.zurichmaratobarcelona.es/ Muokattu 21. lokakuuta , 2011 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Björn Lähetetty 7. marraskuuta , 2011 Share Lähetetty 7. marraskuuta , 2011 Ilmoittauduttu on sunnuntaina. Vaimo huoltajana, mutta se varmaan huitelee pitkin kaupunkia jossain ihan muualla. Onneksi urheilujuoman saaminen matkan varella ei ole siitä kiinni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darren Lähetetty 27. marraskuuta , 2011 Share Lähetetty 27. marraskuuta , 2011 Tulossa ollaan! Lähtis nyt tää nuha pois niin pääsis reenaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darren Lähetetty 1. tammikuuta , 2012 Share Lähetetty 1. tammikuuta , 2012 Saitteko tulostettua sen osallistumisvahvistuksen? Mulla on uusi kone ja tietenkään printteri ei toimi ja kun yrittää lähettää eteenpäin työpaikan koneelle sitä vahvistusta niin siitä tulee ihan sotkua. Saakohan pelkällä passilla juoksunumerot haettua? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Björn Lähetetty 8. tammikuuta , 2012 Share Lähetetty 8. tammikuuta , 2012 En olekaan vielä perehtynyt, mitä papereita vaadittiinkaan. Pitikö olla joku lääkärintodistus..muistaakseni sellaista ei Barcelonassa erikseen vaadittu. Täytyy vielä tutkia nettisivuilta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
duke Lähetetty 8. tammikuuta , 2012 Share Lähetetty 8. tammikuuta , 2012 Ei ainakaan 09 vaadittu lääkärintodistusta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laihis Lähetetty 9. tammikuuta , 2012 Share Lähetetty 9. tammikuuta , 2012 Ei ainakaan 09 vaadittu lääkärintodistusta. Ei myöskään 2011. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferran Lähetetty 16. tammikuuta , 2012 Share Lähetetty 16. tammikuuta , 2012 Terve! Minä olen Ferran ja minä menen myöskin Barcelonan maratoniin. Olen kotoisin Barcelonasta ja minusta olisi tosi hyvä jos mahdollisimman moni suomalainen osallistuisi tähän maratonin, koska se on mielestäni tosi kiva maratoni ja on kasvanut paljon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Björn Lähetetty 11. helmikuuta , 2012 Share Lähetetty 11. helmikuuta , 2012 Lennot on sumplittu uudelleen Spanairin konkurssin jälkeen. Eiköhän tämä tästä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darren Lähetetty 27. helmikuuta , 2012 Share Lähetetty 27. helmikuuta , 2012 Mulla meni myös menolento uusiksi. Täytyykin lähteä matkaan jo perjantai aamulla. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Björn Lähetetty 28. helmikuuta , 2012 Share Lähetetty 28. helmikuuta , 2012 Jep, pe-aamuna Air Balticilla. Suorat lennot vaihtuivat masentavasti välilaskullisiksi Riian kautta. Takaisin vasta seuraavana torstaina. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ossik Lähetetty 28. helmikuuta , 2012 Share Lähetetty 28. helmikuuta , 2012 Jep, pe-aamuna Air Balticilla. Suorat lennot vaihtuivat masentavasti välilaskullisiksi Riian kautta. Takaisin vasta seuraavana torstaina. Pakkaahan juoksukamat - tai vähintään kengät - käsimatkatavaroihin. Viime kesänä Tukholmassa, pari tuntia ennen starttia, näin expoteltassa eteläeurooppalaisen miehen, joka joutui ostamaan kaiken mahdollisen, kun lentoyhtiö oli hukannut hänen matkatavaransa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baltsu Lähetetty 28. helmikuuta , 2012 Share Lähetetty 28. helmikuuta , 2012 Pakkaahan juoksukamat - tai vähintään kengät - käsimatkatavaroihin. Mulla on aina maratonreissulla kisakengät menolennolla käsimatkatavaroissa riippumatta siitä, onko suoralento vai välilaskulla ja vaikka lennän usein paikan päälle 2 päivää ennen kisaa. Koskaan ei voi olla liian varma. Joskus on hukkunut laukku jopa kuukaudeksi, joten turha ottaa riskiä sen suhteen, että pitäisi lähteä kisaan ns. iskemättömällä tossuparilla. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Björn Lähetetty 29. helmikuuta , 2012 Share Lähetetty 29. helmikuuta , 2012 Pakkaahan juoksukamat - tai vähintään kengät - käsimatkatavaroihin. Viime kesänä Tukholmassa, pari tuntia ennen starttia, näin expoteltassa eteläeurooppalaisen miehen, joka joutui ostamaan kaiken mahdollisen, kun lentoyhtiö oli hukannut hänen matkatavaransa. Todellakin pakkaan.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts