Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Ti 18.10.

Dexalite
 Share

Recommended Posts

15 km oikein hidasta juoksua. Kelloon katsomatta, sykeprosentti 65:n tienoilla.

Taas tätä langsamlangsamjuoksua, mutta kun määrää nostaa niinkin radikaalisti kuin olen tekemässä, muu olisi sulaa hulluutta. Tällä viikolla kilometrejä tulee päälle 130 eli 20+15+20+20+10+35+15, joten ilman lepopäivää mennään (vaikka olenkin aina ollut "laadun" puolesta saarnaaja).

Jos totta puhutaan, alkaa jo jännittämään kummin käy: paukkuvatko paikat kuuden-seitsemän viikon päästä vai paukkuvatko enkat keväällä?

Jos totta puhutaan, alkaa jo jännittämään kummin käy: paukkuvatko paikat kuuden-seitsemän viikon päästä vai paukkuvatko enkat keväällä?

Hyvä ystävä, suosittelen ainakin, että käyt jossain tarkkailussa ja hieronnassa. Tuossa on jalkavammojen riski. Itse tein 1,5v sitten Advanced Marathoninin 55-85mls ohjelmaa, jossa lähes joka päivä pitkiä lenkkejä ja se johti murtuman alkuun.

Itse heitin noin 11km lenkin. Alussa hissukseen, mutta yhdessä ylämäessä sitten jonkun tyypin peesiin, joka tuli eri suunnasta. Hän sitten yritti tiputtaa minua pariin otteeseen ja siinä mäessä nousi syke 163 tasolle. Sen jälkeen tasaisella hän juoksi hyvin epätasaisesti, joten kun tuli pitkä suora vastatuuleen niin nostin sykkeet 170-174 tasolle ja jätin hänet seisomaan. Juoksin vielä pari kilsaa aika reippaasti, jonka jälkeen sitten hiljensin jonkun verran. Loppuun sitten rullausta about täysiä pari kertaa jotkut 100m pätkät. Hyvä lenkki, vähän VK:takin, vaikka oli vielä jalat pitkiksestä jäykät.

Hyvää teki kyllä lenkki. Olin lukenut koko iltapäivän aika yksityiskohtaisesti nykyään käytössä olevista kidutusmenetelmistä ja aloin voida jo pikkaisen pahoin niistä. Ei ole ihan kivaa tekstiä.

2 tuntia koko kropalle käsittelyä lihaskunnon muodossa. On kohtuullisen väsynyt olo, joten saapa nähdä jaksaako illasta lähteä lenkille vielä.

Laiska paska olin ja vetäisin tunnin crossarilla katsellen emännän kanssa DVD:tä. Keveähköä PK:ta sykkeiden puolesta... Tosin aamupävällinen lihaskuntotreeni väsytti ja painoi jaloissa sen verran kovasti että ei se keveälle tuntunut missään vaiheessa.