Jump to content
Juoksufoorumi.fi

La 15.10

Pete L
 Share

Recommended Posts

Epäilen hyvää keliä. Täällä ei ole vieläkään lämmin. Lähditkö suoraan baarista lenkille, kun vkonloppuna epäinhimilliset ajat? Hohhoijaa, tarkeneekohan tänään ollenkaan lenkille. Olen kyllä "tilannut" Hangosta Nordic Walking -hanskani, joten jos ja kun ne tulevat tuossa iltapäivällä niin ehkä sitten.

Aamulla klo 6 lenkille. 50 km tavoitteena, sattuneesta syystä. Mukana muistelemassa tätä tähän astista taivalta muutamia ystäviä, joko polkupyörällä tai juosten osan matkaa. Velipoika juoksi 34 km mukana ja oma nuorimmainen viimeisen reilun vitosen! Oulun torille saavuin n 11:30 aikoihin, elikkä varsin verkkaiseksi tuo matkatahti muodostui, muutama huoltotauko yms. Pikkasen alkoi mennä raskaaksi meno loppupuolella. Mutta hieno alku tälle päivälle!:thumbsup:

Juoksentelijalle puss och kram tai ainakin "Ratulerar!" Mietaan äänellä!

Ohjelmassa oli 35 km metriäkään tinkimättä eikä siitä selvitty alle kolmen tunnin.

Merkillistä - mutta aivan luonnollista - miten lyhemmistä lenkeistä tai tuplistakaan, puhumattakaan pitkistä pyörälenkeistä, ei tunnu olevan juuri mitään hyötyä siinä vaiheessa kun juoksua on takana tuommoiset kaksi ja puoli tuntia! Minulla pettivät ensimmäisenä etureidet, ensin tylsänä väsymyskipuna poikki reiden ja sitten täydellisinä puujalkoina viimeisellä vartilla. Muuten mies tulee varsin hyvävoimaisena kotiin, mutta kun pesusieni putoaa suihkussa lattialle, ei sitä oikein viitsi nostaa ylös...

Tästä on kuitenkin hyvä jatkaa!

Joo. Sain Exelin sauvakävelyhanskani tänne ja lähdin lenkille. Aluksi olin alipukeutunut, kun juoksutakki ja vain lyhythihainen alta, kun oli niin kova, kylmä tuuli mereltä. Myöhemmin kun pääsin tuulensuojaan niin pystyin riisumaan hanskat ja yläosasta oli sopiva.

Varmaan vuoden hitain lenkki. Ehkä joku 9km tosihidasta lönköttelyä.