Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Mihin ultriin osallistut vuonna 2012?

-James-
 Share

Recommended Posts

Vaikka ultravuosi 2011 ei olekaan vielä lopussa, alkaa vahvasti jo ensi kauden suunnittelu monella.

Mihin tapahtumiin/kilpailuihin olette osallistumassa?

Oma kalenteri 2012 näyttää ultrasuoritusten osalta tällä hetkellä tältä:

Kaukopartiohiihto 150-225km? helmikuu 2012

Dolichos Race Delphi - Olympia 260km 3-5.5.2012

Ystävyysultra 6h 12.5.2012

PTL 300km+ 27.8.2012

Spartathlon??

Korostan, että kaikki ovat vielä epävarmoja lukuunottamatta tuota Spirosin kisaa.

Vuoristokisan varmaankin tulen tekemään. Onko se sitten PTL vai joku muu, on vielä hieman hakusessa.

Lisäksi tuo syksyinen kreikan reissu kiinnostaa edelleen, kun jäi tänä vuonna väliin! Voisi toimia joten kuten vielä PTL:n kanssa.

Vaarojen ultra on varmaankin kalenterissa jos en Spartathloniin osallistu.

Keskikesällä yritän treenailla ja mahdollisesti ohjelmassa on jotain hupailuja, virallisia tai epävirallisia.

• Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Kaukopartiohiihto 75 - 150 km.

Salpaus-Rogaining 12 h.

Retki-Rogaining 24 h.

Trans Alpine Run???. Tai joku muu "vuorijuoksu" keski-euroopassa.

...ööööh... Vaarojen Maraton tai Ultra (toinen kierros omaan tahtiin kilpailun ulkopuolella ;)) ...noh voi sentään... eihän mun pitäny enää IKINÄ siellä juosta yhtään mitään.

Täysin auki vielä ja kun tämäkin kausi on kesken en ole ensi vuotta pahemmin edes miettinyt. Tuollaiset on ainakin suunnitelmissa:

06.01. Loppiaisrogaining 8 h

12.05. Lohja 6 h

Syyskuu: MM 24 h, jos mahdun joukkueeseen

Lokakuu: Vaarojen ultra tai Mammuttimarssi/-runtu

Kevääseen pitäisi vielä jotain ohjelmaa keksiä.

Muokattu

En tiedä, juoksenko mitään. Olen kyllä maksanut E24.n. Mutta olen nyt alkanut ahisteleen, että pitäiskö mun luovuttaa paikka jollekin jonotuslistan kovalle ultraajanaiselle. Kun ei oikein tuo juoksu taas pääse alkuun mulla ja tytöillä olis ehkä huomattavasti enemmän antaa näihin kisoihin kuin mulla. Saas nähä, mie teen päätöksen kyllä tämän vuoden puolella. Jos en lähde niin pääsee ainakin joku näistä kovista naisista tilalle.

Kerran voi vitsinä lähteä kokeileen vuorokaudenjuoksua ilman juoksuharjoittelua, mutta ei taida oikein onnistua toista kertaa ja taitaa olla vähän liian näyttävä kisa lähteä sinne pelleilemään. Mutta vielä en ole päätöstä tehnyt. Katotaan jos juoksukärpänen iskis tässä syksyllä.

Helmikuu: E24

Syyskuu: MM24

Sitten kevääksi-kesäksi jotain.. Unkaria mietin, mutta saattaa 48h olla liian lähellä ämämmiä. Onko tänne menijöitä: http://www.dayrunners.gr/ ?

EDIT: Tuolla Unkarissa ( http://www.unixsport.hu/hatnaposfutoverseny ) näköjään myös tänä vuonna suomalaisia napostelemassa 6 päivää. Entäs 48h?

Muokattu

Teen lopullisen päätöksen ultrahörhöilyn jatkumisesta joskus vuodenvaihteessa, mutta jos ura jatkuu, niin eniten kiinnostaisi

100 MM ja 24 h MM -kisat. Sepon 6 h kisa menee varmaan umpeen jo ennenkuin teen päätöksen juoksu-uran jatkamisesta, mutta toisaalta voi sanoa, että en usko pystyväni Kuopion 6 h tulostani merkittävästi enää parantamaa, joten tuon matkan osalta olen käynyt ikäänkuin tieni loppuun. Sen sijaan 24 h juoksussa saatan jopa jättää 240 km korkeuden väliin ja nostaa riman suoraan seuraavalle korkeudelle. 100 km kisassa ennätys voisi vielä vähän parantua ja toisaalta nykyiselläkin tasolla voisin lähteä mitalinkiilto silmissä M45 sarjaan.

Varmaan tähän uran jatkamiseen vaikuttaa myös työkuviot.