Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Berliinin maraton 2012

Recommended Posts

No niin tässä harjoitellaan tänne kirjoittamista. Olisin kysynyt, mitenkä Ilmottautua Berliinin maratonille, onko se vaikea tehtävä ja tarviiko siinä kielitaitoa täyttäessä? Olen juossut 4 maratonia ja nyt tekis mieli Berliiniin. Ilmottautuminen ei ilmeisesti vielä ole mahdollista sinne? Kuulemma kiva reitti kaupungissa. No tässähän ihan alkaa innostumaan kirjoittamaan, joten kyselen lisää myöhemmin.:running:

Sori jos nyt oon vähä tyriny tääl, mut kuten sanoin oon vasta harjottelija näillä sivuilla. En oo alottelija juoksija, mut painoin tota linkkiä ja aloin kirjoittaa sen alle. Hyvä kun neuvoit tosta Berliini-ketjusta, siirryn sinne. Täällä on niin paljon luettavaa monilla sivuilla, ja ne läytyvät vain etsimällä, no etsivä löytää ne ajan kanssa. Varmaan Berliini-sivuilta löytyy vastauksia ilmoittautumiseen.

Ilmottautumimen on helppoa, muistaakseni nyt lokakuun lopussa alkaa. Itseni tosin huvitti, olin vahingossa tilannut itselleni 9 euron mitalin kaiverruksen, sillä käsitin sen tarkoittavan pelkästään mitalia. Mitali siis kuuluu hintaan, mutta esim. paidan joutuu ostamaan erikseen, mikä monessa muussa kisassa kuuluu hintaan. Expossa on kyllä myynnissä jos jonkinmoista paitaa ja muuta oheiskrääsää.

Kannattaa lukaista edelliset Berliini-ketjut läpi, hyviä vinkkejä on siellä. Itse olin mukana tänä vuonna, on se vaan hieno tapahtuma!

Tsemppiä!!

• 2 weeks later...

Täällä kanssa tehty hölmöys ja tuli ilmoittauduttua. Kisasivuilta varasin jo hotellinkin siitä lähtöalueen lähistöltä.

Varmasti aivan erinomainen tapahtuma, nyt jo jännittää tuleeko sitten flunssa vai ei.

Hölmöä on se että Vaarojen maratoni on lokakuun alussa ja kun sinnekkin tekee mieli, vaan kun on maksettu niin juostaan sitten Berliinissä jos voidaan