Jump to content
Juoksufoorumi.fi

vko 40


perttu
 Share

Recommended Posts

6krt uintia tälle viikolle ja sunnuntaiÅ„a vielä 1h45min fillarointi. Frevenssi on valttia varsinkin uinnissa, tuskin olisin kolmessa viikossa parantanut näin paljon tasoa jos olisin uinut nuo 6krt sinä aikana. Foam rollingia ja venyttelyä. Juoksemaan en ole vielä arvannut mennä vaikka/koska jalka&selkä tuntuukin suht hyvälle.

Muokattu
Link to comment
Share on other sites

- Core- ja askelharjoituksia 2h 37 min, rupeaa jo lankut sujumaan ja leukojakin sessiossa parikymmentä esim 7 x 3 tai 3 x 5 ja lopuksi 5 myötäotteella

- Kuntopyörää 2h 08 min, hirveän tylsää hommaa. Penkkiä säätämällä sai tuosta vähän miellyttävämpää touhua kun veri ei enää lakkaa kiertämästä tärkeissä paikoissa

- Juoksua tuli kokeiltua pari lenkkiä, yhteensä 12 kilsaa. Sen verran sattuu, että ei tohdi harjoitella.

- Venyttelyäkin yhteensä 50 minuuttia joka on mulle aika paljon

Link to comment
Share on other sites

Ma Lepo

Ti 12 km (intervalliharjoitus 5x1000 m + 7 km alku/loppuverkkaa, tonnit 3:08, 3:50, 3:51, 3:49 ja 3:48)

Ke 8 km (palauttava)

To 6 km (pk)

Pe 13,10 km (ensin 10 km aivan hivenen alle maratonvauhdin mukavuustasolla juosten (42:40) ja loppuun 3,10 km pk-vauhtista)

La Lepo

Su 8 km (kevyt)

Yhteensä 47,10 km juoksua.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy