Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Sign in to follow this  
Marppa

Käyttekö salilla ja mitä siellä teette?

Recommended Posts

Joo siis olin ns todellinen expertti paitapenkissä, mulla oli raw penkki max 210kg luokkaa ja paidalla otin 365,5kg. Tuo on tietenkin ahkeran työntulosta ja en tiedä ketään muuta suomessa joka saisi tuollaisia paitahyötyjä kuin minä, tai no "saa ja saa" , kyllä sitä sit harjoteltiinkin ! .

Mitä epäilet tälläsen harrastelijan hyötyvän paidasta. Sotilaspenkissä max luokkaa 120-125kg.

Joo siis olin ns todellinen expertti paitapenkissä, mulla oli raw penkki max 210kg luokkaa ja paidalla otin 365,5kg. Tuo on tietenkin ahkeran työntulosta ja en tiedä ketään muuta suomessa joka saisi tuollaisia paitahyötyjä kuin minä, tai no "saa ja saa" , kyllä sitä sit harjoteltiinkin ! .

Otto minkälaista treeniä suosittelisit kun tavoitteena on ykkösmaksimin parantaminen penkkipunnerruksessa?

Toi Otto potto nimimerkki on ihan huippuja.

Muistaakseni Riihimäellä 400kg tangossa katkesi kyynärluu ?

Joo itse nykyään 1-2krt viikossa salia.

Eilen näin: kyykky, prässi,  jalan ojennus ja koukistuskoneet, pohkeet, rinta, kädet, vatsa, alaselkä.

Periaatteessa perusliikkeeitä vapailla painoilla ja koko kroppa, kun käy harvemmin.

Voimanoston tyylisesti kovia 5-3 toistoa tai kestävyys treeniä toistot 15-20 per sarja.

Eilen piruuttaan kova kakkonen, tuntui että ilmat tuli korvista ulos.

No tässä oli inhottava flunssa 2vkoa joka vieläkin tuntuu. Kuumeessa en tietenkään treenaa.

Seuraava treeni maastavetoa ja selkäpainotteisempi. 

Joka treeni on vähän eri painotuksella.

Voimaharjoitustilani tilanne on ollut valitettavasti sellainen, että pestyt urheiluvaatteet riippuvat tangossa kuivamassa eli ei ole voimaharjoittelua tehty. Joku naapureistani oli ilmeisesti huolissaan treenini vahäisyydestä, koska postilaatikossa oli mukava yllätys.

Käytin kuitenkin internettiä sekä töistä palatessani hakemassa avainkortin ja kas, huomenna menen kokeilemaan P&T Suutarilaa ensimmäisen kerran. Kävelymatkaa tulee lähes 500 m.

Tuossa suoraa linkkiä, jos jotakuta kiinnostaa: https://ptsalit.fi/kokeile-veloituksetta

Pottosen punttis.jpg

Hyvä naapuri.jpg

P&T tarjous.jpg

• Like 1

Sorry @isi, en mie uskalla laittaa sitä lyhyttä videopätkää tänne, paljastuisi liikaa. Mutta keksin sinulle uuden lempinimen, olet tästä lähtien myös Izzy.

Eilen vierailin sis pitkästä aikaa kuntosalilla. P&T Suutarila on pienehkö ja siisti sali, ei kyllä oikeille voimailijoille välttämättä riittävä, mutta tavalliselle kuntoilijalle ok. Kaksi juoksumattoa, yksi (tai kaksi - en kyllä muista) crosstraineria, kaksi soutuergoa, kaksi kuntopyörää ja kaksi spinning-biken tapaista, vapaiden painojen pieni osasto, venyttelytila ja laitteet.

Minähän pyöritin poljinkampea 15 min (yksi 30 sek ylämäki), soutuergolla vetelin 10 min (vastus 3, 2:17/500 m keskarilla, sykkeet taivaissa, mutta persus ei ehtinyt puutua!), juoksumatolla hölkkäilin 20 min (sisälsi kyllä 2 x 5 minuutin ylämäkikävelyä, 15% nousukulma ja 5 km/h, syke kävellen oletetulla Vk 2:lla) ja vielä tein kevyehkösti jalkoja. Kokonaiskesto 76 min ja nyt tuntuu, onneksi kuitenkin vähän kaikkialla.

Jos ei ole ulkona hengitys aina helppoa, niin sailla se vasta vaikeaa olikin. Kaipa siihen taas tottuu. Soutuergolla 2:17 keskari on ollut joskus ihan kevyttä, nyt ei kyllä ollut...

• Like 1