Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Garmin Connect

Recommended Posts

• Replies 890
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jotain häikkää näyttää olevan edelleen. Connectin websivu kehoittaa kävelylle tai juomaan lattea.

Garmin korjailee vikaa. Connectin saa toimimaan (iphonessa), kun menee terveys-appsiin ja siellä lähteisiin. Valitsee connectin ja laitetaan kaikki kategoriat pois päältä.

Salasanan vaihto jos tilillä on rahanarvoisia tietoja   https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/onko-sinulla-garminin-alykello-nain-tietoturva-asiantuntija-neuvoo-toimimaan-sielta-on-voitu-saada

Posted Images

On 6.8.2020 at 15.14, Seppo kirjoitti:

Ehkä tämä Garminin sähläys pistää myös vauhtia GS:n kehitykseen. Varmasti miettivät miten tämä voidaan jatkossa estää. GS on muutenkin niin aikansa eläneen näköinen että päivitys olisi ihan suotavaa. 

Varmaan hölmö kysymys ja varmaan oon nyt jotenkin jäässä, kun en tajua, mut mikä on GS?

On 31.8.2020 at 13.57, Juoksuontylsaa kirjoitti:

Varmaan hölmö kysymys ja varmaan oon nyt jotenkin jäässä, kun en tajua, mut mikä on GS?

Mitähän mä oon miettiny? Sellanen muistikuva on että olisin tarkoittanut Garmin Connectia 😂

No kehittäkööt samalla muitakin systeemejänsä jos haluavat. 

• 2 months later...
7 tuntia sitten, hatapa kirjoitti:

Saa. Raportit->Yhteenveto edistyksestä ja sieltä alasvetovalikoista löytyvät.

Joo tuo ei ollutkaan mobiiliversiossa josta ensin hain.

Pitää tutkailla mitä on tullut kuntoiltua. Korona lopetti multa salitreenit. Kotona kyllä tehnyt vähän lihaskuntoa.

Saako jotenkin tehtyä intervalliharjoituksen niin, että palautusten aika (ja mahdollinen matka) ei tallentuisi ollenkaan Connectiin? Tai pystyykö ne palautukset jotenkin poistamaan muokkaamalla harjoitusta. Vai onko ainoa keino kellottaa palautukset manuaalisesti? 

Connectissa näyttäisi olevan intervalliharjoituksissa painike "muokkaa intrevalleja" , mutta kun sitä painaa, niin jää jumittamaan.

Edit: Vivoactive 3

19 tuntia sitten, tuomasnu kirjoitti:

Saako jotenkin tehtyä intervalliharjoituksen niin, että palautusten aika (ja mahdollinen matka) ei tallentuisi ollenkaan Connectiin? Tai pystyykö ne palautukset jotenkin poistamaan muokkaamalla harjoitusta. Vai onko ainoa keino kellottaa palautukset manuaalisesti? 

Connectissa näyttäisi olevan intervalliharjoituksissa painike "muokkaa intrevalleja" , mutta kun sitä painaa, niin jää jumittamaan.

Edit: Vivoactive 3

En tiedä jos pystyy poistamaan yksi osio harjoituksesta, mikä nyt oli kysymyksesi.

Itse pystyn ainakain sekä mobilisti että koneen kautta intervalliharjoituksen jälkeen valitsemaan miten näen harjoituksen niin että kaikki näkyy, vain lämmittely, vain suoritus, vain palautus tai vain cool down. En tiedä mitkä otsikot siinä on suomeksi kun minulla on connect ruotsiksi.

Uutena Garmin käyttäjänä kyselen, että saako kokonaisaikaa sykealueilla mitenkään näkyviin vaikka viikon tai kuukauden ajalta? Yksittäisen harjoituksen tiedoissa tuo aika sykealueilla näkyy, mutta minkäänlaista koostetta en ole löytänyt.

Entä olisiko joku muu softa hyvä, jolla tuollaisia tilastoja saisi katsottua Garminin datan pohjalta? Tämä Garmin Connect on niin suppea harjoitusanalyysiin.

Osallistu keskusteluun

Voit nyt heti vastata ketjuun ja rekisteröityä myöhemmin. Jos olet jo rekisteröitynyt, voit kirjautua tästä sisään lähettääksesi vastauksen.
Huom!: Ilman rekisteröitymistä lähetetyt viestit tarkistetaan ennen julkaisua mainosrobottien yms. takia.

Vieras
Vastaa tähän ketjuun...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy