harmis 155 Lähetetty 21. joulukuuta , 2014 Report Share Lähetetty 21. joulukuuta , 2014 Joo ei laske kilsoja. Onkohan vielä vähän keskeneräinen? Lainaa Link to post Share on other sites
Lionel 423 Lähetetty 21. joulukuuta , 2014 Report Share Lähetetty 21. joulukuuta , 2014 (edited) Kyllä mulla Garmin Connect latasi ihan normaalisti aamun umpihankikympin ja äskeisen 8 km:n lenkin. Ainakin minä sain varusteisiin kirjattua omat lenkkarit nimillään, Sarva Xerotkin. Muokattu 21. joulukuuta , 2014 Lainaa Link to post Share on other sites
juoksija63 24 Lähetetty 22. joulukuuta , 2014 Report Share Lähetetty 22. joulukuuta , 2014 Varusteiden mukaantulo on hyvä uudistus. Olen pitänyt kenkien kilometreistä tähän saakka erillistä kirjanpitoa, mutta nyt näyttäisi hoituvan kätevästi Connectin kautta. Minäkin olen saanut kengät määriteltyä omilla nimillään. En ole lisännyt kenkä-tietoa vanhoihin suorituksiin, mutta parin uuden suorituksen perusteella Connect kyllä laskee kenkien kilometrit. Kilometrinäytön saa esille, kun valitsee vasemmasta ylänurkasta aukeavasta valikosta valinnan "Varusteet". Lainaa Link to post Share on other sites
harmis 155 Lähetetty 22. joulukuuta , 2014 Report Share Lähetetty 22. joulukuuta , 2014 (edited) Joo, nuo kokonaiskilsat näkyy näemmä tuossa pääsivulla vai mikä etusivu se on olevinaan mutta jos valikosta valitsee varusteet ja sitä kautta menee niin ei näytä kokonaiskilsoja. Edit. eli kilsat näkyy siinä pikkukuvakkeessa muttei kokosivun näkymässä. Muokattu 22. joulukuuta , 2014 Lainaa Link to post Share on other sites
juoksija63 24 Lähetetty 22. joulukuuta , 2014 Report Share Lähetetty 22. joulukuuta , 2014 Joo, nuo kokonaiskilsat näkyy näemmä tuossa pääsivulla vai mikä etusivu se on olevinaan mutta jos valikosta valitsee varusteet ja sitä kautta menee niin ei näytä kokonaiskilsoja. Edit. eli kilsat näkyy siinä pikkukuvakkeessa muttei kokosivun näkymässä. Minulla kyllä näkyy kilometrit kokosivun näkymässäkin. Lainaa Link to post Share on other sites
hatapa 4 730 Lähetetty 22. joulukuuta , 2014 Report Share Lähetetty 22. joulukuuta , 2014 Mielenkintoinen havainto eilen, kun siirsin TREMK:n joulumaratonin tiedot Connectiin, niin se tarjosi jo valmiiksi nimen tuolle tapahtumalle: Nokia Juoksu. Olikohan joku samalla lenkillä ollut aiemmin jo lähettänyt tietonsa ja nimennyt ne noin, vai mistä tuo nimi mahtoi ilmestyä? Lainaa Link to post Share on other sites
Tupu 1 451 Lähetetty 22. joulukuuta , 2014 Report Share Lähetetty 22. joulukuuta , 2014 Kyse on varmaan samasta kuin Juha212 ylempänä kirjoitti, ilmeisesti Gc vaan nimeää harjoituksen paikkakunnan mukaan. Mielenkintoinen havainto eilen, kun siirsin TREMK:n joulumaratonin tiedot Connectiin, niin se tarjosi jo valmiiksi nimen tuolle tapahtumalle: Nokia Juoksu. Olikohan joku samalla lenkillä ollut aiemmin jo lähettänyt tietonsa ja nimennyt ne noin, vai mistä tuo nimi mahtoi ilmestyä? Lainaa Link to post Share on other sites
harmis 155 Lähetetty 22. joulukuuta , 2014 Report Share Lähetetty 22. joulukuuta , 2014 Minulla kyllä näkyy kilometrit kokosivun näkymässäkin. Näkyykö kokonaiskilsat vai vain joka lenkin kilsat eriteltynä? Minä en sinne kenkiä ole laittanut mutta pyörät merkkasin ja kokosivunnäkymässä näkyy toki yksittäisen lenkin kilometrit muttei kokonaismäärää. Lainaa Link to post Share on other sites
juoksija63 24 Lähetetty 22. joulukuuta , 2014 Report Share Lähetetty 22. joulukuuta , 2014 Näkyykö kokonaiskilsat vai vain joka lenkin kilsat eriteltynä? Minä en sinne kenkiä ole laittanut mutta pyörät merkkasin ja kokosivunnäkymässä näkyy toki yksittäisen lenkin kilometrit muttei kokonaismäärää. Minulla näkyy kenkien kokonaiskilometrit. Toimisiko sitten pyörillä jostain syystä eri tavalla? Lainaa Link to post Share on other sites
harmis 155 Lähetetty 22. joulukuuta , 2014 Report Share Lähetetty 22. joulukuuta , 2014 Minulla näkyy kenkien kokonaiskilometrit. Toimisiko sitten pyörillä jostain syystä eri tavalla? Koitin kokeeksi syöttää yhden tänä vuonna käyttöön otetun kengän kilometrit. Sama homma. Kokosivunnäytössä ei näy kokonaiskilometrejä mutta etusivun pikkukuvakkeessa näkyy. No samapa tuo, pääasia että näkyy niin on nyt helpompi seurata kengillä juostua matkaa. Kaivattu uudistus mielestäni. En kyllä meinaa alkaa muiden jo käytössä olevien tietoja syöttämään, sen verran hidasta hommaa :-) Lainaa Link to post Share on other sites
anis 11 Lähetetty 23. joulukuuta , 2014 Report Share Lähetetty 23. joulukuuta , 2014 Onko connectiin tullut joku ominaisuus että se antaa harjoitukselle nimen. Normaalisti harjoituksen kohdalla on nimetön ja itse olen lisännyt siihen esim. reipas yms. Nyt siinä lukee valmiiksi paikkakunta ja juoksu. Rupesin vaan mielenterveyttäni epäilemään.. Hahaa, tätä samaa olen itse ihmetellyt ja ensimmäisenä tosiaan aloin huolestumaan oman mielenterveyteni puolesta! Kyseessä siis ilmeisesti joku connectin uusi ominaisuus. Lainaa Link to post Share on other sites
Arsi 69 157 Lähetetty 23. joulukuuta , 2014 Report Share Lähetetty 23. joulukuuta , 2014 Onko joku saannut tehtyä noita osuuksia(segment) minulle ei ole valjennut miten niitä tehdään? Valitse suoritus, jonka sisältämän alueen haluat muuttaa osuudeksi.Valitse suorituskartan alapuolelta Luo osuus. (<-- tuota ei näy kartassani)Valitse osuuden lähtö- ja loppupiste kartassa tai korkeuskaaviossa.Tallenna Lainaa Link to post Share on other sites
joukor 6 542 Lähetetty 28. joulukuuta , 2014 Report Share Lähetetty 28. joulukuuta , 2014 GC ssä on sääpalvelu, mutta ei toimi. Paikkasijainti koneeella kyllä on. Onko joku löytänyt tähän lääkkeen ? Lainaa Link to post Share on other sites
rinieme 1 089 Lähetetty 28. joulukuuta , 2014 Report Share Lähetetty 28. joulukuuta , 2014 Missä mielessä ei toimi? Eikö siis näy mitään säätietoja? Minulla näkyy pieni sääikoni aina harjoituksen (näytä tiedot) sivulla, muistaakseni nykyisin siinä kartan oikeassa ylänurkassa. Toinen juttu on sitten se, että aina nuo säätiedot eivät osu aivan kohdalleen. Esimerkiksi toissapäivänä pakkasta oli pari astetta ja Garmin näytti -7. Lienee aivan oikea havainto, mutta lähin sääasema on 30 kilsan päässä sisämaassa ja tässä rannalla on lämpimämpää. Lainaa Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Osallistu keskusteluun
Voit nyt heti vastata ketjuun ja rekisteröityä myöhemmin. Jos olet jo rekisteröitynyt, voit kirjautua tästä sisään lähettääksesi vastauksen.
Huom!: Ilman rekisteröitymistä lähetetyt viestit tarkistetaan ennen julkaisua mainosrobottien yms. takia.