Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Garmin Connect


Kuntomies76

Recommended Posts

8 minuuttia sitten, Seppo kirjoitti:

En nyt kuitenkaan sanois että se on ominaisuus. En oo koskaan nähny tuommosta omassa Garmin Connectissa. 

 

Eikö? Kokeile graafeja niin, että etäisyys on x-akselilla. Minulla lähes jokainen, etenkin nopeus-graafi, on rikki. Kun aika on x-akselilla, niin kuvat eivät ole rikki.

Link to comment
Share on other sites

Miten sä oot saanu tuon Nopeus -vaihtoehdon? Mulla ei edes ole semmoista vaihtoehtoa. Eihän tuolla asetuksissa edes ole vaihtoehtoja joiden muokkauksen vois ajatella sotkevan jotain. Veikkaisin että tässäkin on kyse siitä, että profiilissa on jotain häikkää. Aivan samoin kuin siinä ettei harjoituksen tiedot näy.  

 

Liitteenä eilinen pitkä lenkki josta tuo yläpuolella oleva kuvakin on. Imaseppa se omaan profiiliin ja kato miten sen graafit näkyy sulla. 

 

 

activity_1033713611.gpx

Link to comment
Share on other sites

13 tuntia sitten, Seppo kirjoitti:

On kyllä hämärä jos mä nään Hatapan saunalenkin, mutta Hatapa ei näe sitä.  

 

Käsitin,että hatapalla kaikki futaa hyvin. Eli hän näki myös saunalenkkinsä.

34 minuuttia sitten, Seppo kirjoitti:

Miten sä oot saanu tuon Nopeus -vaihtoehdon? Mulla ei edes ole semmoista vaihtoehtoa. 

 

Eikö sinulla ole nopeus/tahti valintaa?

image.png

Link to comment
Share on other sites

Olisiko mahdollista että vika onkin laiteessa eikä Garminin palvelussa. Nimittäin nuo vialliset tiedostot näkyvät minullakin väärin jos ajan sijan käyttää matkaa. Kuitenkin jos katson omia suorituksiani eri selaimille uudessa ja vanhassa palvelussa niin niissä ei ole mitään vikaa minulla on Forerunner 610 käytössä. Eli tuo matkaan liittyvä tiedosto on jotenkin korruptoitunut, eli voi olla laitevika, tietokonevika tai tiedonsiirtovika.

Link to comment
Share on other sites

2 tuntia sitten, tb2 kirjoitti:

Eikö sinulla ole nopeus/tahti valintaa?

 

Ai tuolta se pitää vaihtaa. Kyllä tuo tosiaan löytyy jos valinnan tekee tuolta alhaalta ensin. 

 

Se pitää vielä sanoa, että olisivat antaneet tuon mobili ulkoasun pysyä ennallaan. Nyt kun sovelluksen avaa niin ensimmäiset tiedot jotka näen on askelten määrä ja nukkumisaika. En kyllä tajua miksi nuo on valittu tuohon. 

Link to comment
Share on other sites

Garminin asiakaspalvelu on kyllä pelkkä vitsi! Raportoin niille kerran yhdestä virheestä, otin kuvakaappauksia ja niihin photoshoppasin nuolilla ja ympyröillä virheelliset kohdat plus sanallisesti vielä kerroin samat asiat. Ajattelin, että näin perusteellisella ohjeistuksella taatusti virheet oikaistaan. No sieltä tuli muutaman viikon päästä jonkun intianpojun yhteydenotto:

 

So, what's the problem?

 

Kun totesin asiakaspalvelun ymmärryksen tason olevan tuollainen, niin annoin periksi. En enää osannut ajatella, miten ne virheelliset asiat olisi tuollaiselle palikalle voinut selkkeämmin esittää. Tällä hetkelläkin Garmin Connectissa on ainakin pari virhettä. Total Distance -pylväsesityksessä on laskentavirhe, viime kuun juoksuista puuttuu joku käsittämätön määrä eli 2,62 km! Numeroraportissa on kyllä ihan oikeat kilometrit. Sitten tämä pirun juoksun otsikko alkaa vähitellen ärsyttää, kun jokaisen treenin jälkeen pitää S-Ryhmä Running korjata oikeaksi. Onkohan osuuskauppaväki käynyt hakkeroimassa Garminin palvelun...

 

S-ryhmä Running.JPG

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Ketjua lukevat   0 members

    • Ketjua ei tällä hetkellä lue kukaan jäsenistä
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy