Jump to content
Juoksufoorumi.fi

06.06.06 Hopeahääpäivä

hatapa
 Share

Recommended Posts

• Replies 46
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Onnea hyvästä valinnasta kummallekin. Hyvin olette valinneet toisenne kun matkaa olette käyneet yhdessä näin pitkään.

Vaikka eihän siinä enää valinnasta ole kyse kun rakkaus vie jalat alta.

Itse olen vielä aloittelija tällä taipaleella. Tänä kesänä tulee 10-vuotishääpäivä. Mutta olen onnellinen siitä, että olen saanut tuon pätkän viettää elämästäni ihanan miehen kanssa, jonka tavatessani tuntui, että nyt olen tullut kotiin.

Niin ja jos harjoituspäiväkirjasta on kyse niin levätään. Sepä ei ole uutta.

No minä ihmettelin, että mitä ne lehdet oikein vouhkaa tuosta "666 päivämäärästä." Nythän se syy selvisi. :grin: Onnea hatapalle ja vaimolle!

Näillä näkymin mä en koskaan pääse viettämään hopeahääpäivää, kun ei olla kerran 9 vuoden yhdessäolon jälkeen keritty edes kihloihin. Joskus on tullut kyllä asiasta vihjailtua, että voishan sitä virallistaa tämänkin suhteen - jos toiselle sattuu pahasti, niin olisi toisella edes virallinen asema perikunnassa. Eipä tuo ukko näytä asiasta korvaansa lotkauttavan, niin anti olla sitten. En rupea ketään pakottamaan mihinkään.

Mulla oli tänään ohjelmassa pururadalla juoksua fiiliksen mukaan. Melkein loppuun asti rullailinkin tosi hyvissä tunnelmissa, mutta eräässä jyrkässä alamäessä taisin tehdä jonkinlaisen askellusvirheen tjsp, sen jälkeen jysähti vasempaan jalkaholviin helvetillisen viiltävä kipu. Ei muuta kuin linkuttaen kotiin. Är.