Jump to content
Juoksufoorumi.fi

vko 38


hatapa
 Share

Recommended Posts

ma: lepo

ti: keskivartalon kuntopiiri

ke: keskivartalon kuntopiiri

to: lepo

pe: keskivartalon kuntopiiri

la: keskivartalon kuntopiiri

su: keskivartalon kuntopiiri

Yht. ~2500 erilaista vatsalihasliikettä/-pitoa, 400 eri selkäliikettä, 10x20 hyvää huomenta, penkkiä ja leukoja riittävästi.

Link to comment
Share on other sites

Yht. ~2500 erilaista vatsalihasliikettä/-pitoa, 400 eri selkäliikettä, 10x20 hyvää huomenta, penkkiä ja leukoja riittävästi.

Varovasti arvioiden näyttää siltä, että olet tehnyt ainakin 200 keskivartalon kuntopiiriä viimeisen vuoden aikana. Ja olisikohan niitä ollut yhtä paljon jo edellisenäkin vuonna...

Kun minultakaan ei tunnu juoksu onnistuvan, niin pitäisi keksiä jotain muuta tekemistä. Kerropa motivaatioinfona kuinka lihaskuntotuloksesi ovat kehittyneet näiden kuntopiirien johdosta!

Montako leukaa/punnerrusta/vatsarutistusta/tms. (tai vastaavasti sarjoja) menee verrattuna siihen kuin aloitit?

Link to comment
Share on other sites

Varovasti arvioiden näyttää siltä, että olet tehnyt ainakin 200 keskivartalon kuntopiiriä viimeisen vuoden aikana. Ja olisikohan niitä ollut yhtä paljon jo edellisenäkin vuonna...

Kun minultakaan ei tunnu juoksu onnistuvan, niin pitäisi keksiä jotain muuta tekemistä. Kerropa motivaatioinfona kuinka lihaskuntotuloksesi ovat kehittyneet näiden kuntopiirien johdosta!

Montako leukaa/punnerrusta/vatsarutistusta/tms. (tai vastaavasti sarjoja) menee verrattuna siihen kuin aloitit?

Vuosi sitten meni 7 leukaa ja vuodenvaihteessa 15. Vähensin leukojen vetoa, kun pääsin yli 14:n, jolla muistaakseni sai intissä täydet pisteet, mutta tein tällä viikolla 7+8+10 (maksimeita en ole koittanut yli puoleen vuoteen).

Keväällä yleinen vatsalihastreeni oli 3x(15+12+30), missä jokainen noista sulkujen sisällä olevista on eri liike. Eilen tein 3x(25+12+120+10), missä tuo viimeinen on uusi liike ja tuntuu ehkä kaikkein parhaiten. Vaihtelevasti olen tehnyt myös muita vatsalihasliikkeitä tuohon päälle, esim. leuanvetotangossa roikkuen varpaat kattoon.

Penkkiä meni kesäkuussa ehkä 5x50kg, nyt menee ainakin 6x65kg, mutta tykkään enemmänkin tehdä pitkiä sarjoja pienillä painoilla, esim. 3x15x50kg tai 3x20x40kg. Teen penkkiä koskematta jaloilla mihinkään, jos sillä nyt on mitään merkitystä.

Link to comment
Share on other sites

Ma: Pk 7km

Ti: Pk 7km

Ke: Salilla 45min ja tunnin sauvakävely

To: Pk 13km

Pe:Tunnin kävely+Pk 6km

La: Pk 11km +kaksi tuntia sählyä

Su: Pitkis 28km + salilla 45min

Juoksua 72km ja nuo muut touhut päälle,nyt liikutaan ihan meikäläisen maksimi viikko kuormissa.Oli viime viikkokin jo kova.

Mutta hieno huomata että paikat kestää jo tämmöisen treenin ei mitään rasitus vammaa päällä ainoastaan väsymystä.

No seuraava viikko on taas raskas töissä joten kevyt juoksu viikko.Muutenkin ruvetaan löysään Kankaanpäähän.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy