Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Kickbike

Jaavi
 Share

Recommended Posts

Miten potkupyöräily sopii juoksijalle? Haluaisin hyödyntää työmatkaa muutenkin kuin juosten. Onko kokemusta talvella potkuttelusta. Olen katsellut tuollaista Kickbike Cross Maxia. Kokemuksia siitä ja talvipotkuilusta, kiitos.

Laitoin yksäriä. Minulla on kick bike ja voin lainata koeajoon, jos haluat.

Minulla on ollut Kickbike jo viisi vuotta. Se on sellainen ohutrenkainen ns. sporttimalli. Olen käyttänyt sitä mm. työmatkoihin ja ylipäätänsä rinnakkaislajiksi juoksun rinnalle. Kehittää erinomaisesti juuri niitä lihaksia, joita juoksu ei niinkään kehitä kuten selkää ja takareisiä. Suosittelen!

Kiitos teille molemmille. Hienoa päästä kokeilemaan kickbikea ennen ostopäätöstä. Olen vähän tällainen jälkijunassa tulija. Mietin kickbikea aiemmin ja nyt taas palasin ajatukseen. Luultavasti päädyn tuohon Sport malliin, koska ei taida kunto tai body siis riittää tuohon crossiin.

Olen tyytyväinen Sport-mallin käyttäjä. Kickbike on ollut sekä säännöllisessä työmatkakäytössä että kesäloman pyörä- (vaimolla) ja Kickbike- (minulla) vaelluksella.

Talvikäyttöön Kickbike ei sovi, jos talvella on lunta. Ongelmaksi muodostuu kengänpohjasta astinlaudalle variseva lumi, joka tekee sen liukkaaksi. Tai sitten pulmaksi muodostuu astinlaudalle paakkuuntuva lumi, jolloin siihen tulee muhkurainen harjanne.

Luminen kausi on lyhyt, hanki ihmeessä Kickbike! Myös minulta liikenee laite lainaan. Helsiki, Itäkeskus.

staticmap?center=60.203740,25.072345&zooIlotulitustie 8, 00930 Helsinki, Suomi

---

I am here: http://maps.google.com/maps?ll=60.203740,25.072345

• 2 years later...