Jump to content
Juoksufoorumi.fi

4.6

puujalka
 Share

Recommended Posts

Pikkusen ylipitkäksi venähtänyt tv pitkä, 2:24.33, ka 146. Kahteen tuntiin asti pysyi ka 142:ssä, sitten nostin vauhtia, kun tuntui niin junnaavalta. Mikäs siinä köpötellessä vaihtuvia maisemia ihastellen. Rauhalliselta kaupunkialueelta sukelsin ihanasti tuoksuvalle jäkäläkankaiselle alueelle, siitä maaseutumaisemiin kukkivien tuomien tuoksua nuuskimaan. Oulujärvi ja kainuulainen vaaramaisema hiveli silmiä. Tää on juoksemisen suola.

Tää on kyllä mun säkää. Neljä kertaa on viikolla huhkittu, eiköhän se riitä ja huolella voi pitää vapaapäivän. Tietysti ne vapaapäivät ovat tällä viikolla olleet juuri niitä aurinkoisia päiviä. Ja juoksut tuli hoidettua sateiden vuoksi juoksumatolla. Tekis melkein mieli mennä vetään joku juoksulenkku, mutta eikös se lepokin ole tärkeää?

Itsellänikin on kaapissa Solen pohjalliset laittamatta käyttöön. Minkälaisten ongelmien takia sinä otit käyttään pohjalliset ?Mihin niistä on apua? Minulla pohkeitten kanssa ongelmia. Sain perua Tukholman maratonin pohjeongelmien takia...ja arvatkaa vetuttaako....

Ikävä kuulla... Mulla on ollut jalkapohjissa kolotusta pitkin kevättä, ajattelin että tollanen pohjallinen joka tukee holvikaarta kunnolla voisi auttaa. Toistaiseksi näyttää aika hyvältä :)

Ohjelmassa 10 km testilenkki ja vanhanaikasestihan siinä kävi; aloitin liian lujaa ja puolessavälissä hyydyin täysin. Syke avg 150. Tunti siihen meni, olen hidas etana. :hali_knuffl_rein: Ainoa lohtuni on että mittasin matkan kalibroimattomalla (edelleen) footpodilla, jospa juoksinkin vähän pidemmän matkan oikeasti - HCR:lläkin mittari näytti maalissa matkaksi 19,79...

Tällä viikolla yritän saada vihdoin aikaseksi tuon kalibroinnin.

Nyt kyllä jännittää mennä avaamaan Tukholma-ketju!

Oli pakko korjata kirjoitukvrheet.