Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Mikkeli maraton

Recommended Posts

• Replies 78
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Kyselempä taas onko palstalaisia tulossa tähän 1.7 järjestettävään tapahtumaan? Itsellä olisi tarkoitus juosta maraton ko. päivänä, siiirtyä mökille Saimaan rannalle ja aloittaa kuukauden kesäloma.

Hep. Mukana ollaan ja kokonaisella. Katselin tuossa lähtölistoja ja jos kovin paljon ei väkeä tule lisää, niin tässähän olisi saumaa olla kymmenen joukossa omassa sarjassa. Jos maaliin selviää edes kutakuinkin tavoiteajassa.

Hep. Mukana ollaan ja kokonaisella. Katselin tuossa lähtölistoja ja jos kovin paljon ei väkeä tule lisää, niin tässähän olisi saumaa olla kymmenen joukossa omassa sarjassa. Jos maaliin selviää edes kutakuinkin tavoiteajassa.

Viime vuonna osallistujia oli yli 700 ja tänäkin vuonna varmasti lähennellään noita lukuja. (Siis kaikilla matkoilla yhteensä). Reittejä on muutettu ja nyt ne ovat entistä nopeampia. Mainostavat, että Mikkelissä olisi mahdollisuus parannella aikojaan...?

Mikkelissä on paljon ulkopaikkakuntalaisten mökkejä ja osallistujia varmasti tulee vielä lisää siltäkin saralta. Monet ilmoittautuu vasta viime tipassa, niinkuin viimekin vuonna.

Itse juoksen puolikkaan Mikkelissä.

Laskeskelin huvikseni tämän hetkisen osanottajamäärän Mikkelin Maratonille: (Juostaan 01.07 > kolmen viikon päästä).

Kokonaiselle lähdössä 74 juoksijaa

Puolikkaalle 168 juoksijaa

Kympille 42 juoksijaa.

YHTEENSÄ 284.

Mielenkiintoinen havainto oli myös se, että suurin osa juoksijoista tulee muualta kuin Mikkelistä. Vain murto-osa näyttäisi olevan paikkakuntalaisia.

Viime vuonna osallistujia oli yli 700. Tulkaahan Seppolaiset myhäilevään Mikkeliin! Vielä ehtii ilmottautua... Täällä saa juosta kauniissa maisemissa ja reitti on kuulemma nopea. :hali_knuffl_rein:

• 2 weeks later...

No niin, nostetaanpa tämä Mikkelin ketju vähän ylemmäs, kun taitaa olla tapahtumana seuraavana vuorossa. Juhannuksenahan ei taida isompia maroja olla...

Laskujeni mukaan täydelle matkalle ovat lähdössä

Esan

Lampives

allekirjoittanut

puolikkaalle

Paiste

JuoksiJanne

Kalman

Savotar

Jamppa

Että tämmöisellä joukolla mennään tällä kertaa. Enemmänkin väkeä olisis varmasti reitille mahtunut.

Vajaat kaksi viikkoa vielä pitäisi malttaa himmailla. Onneksi nuo futiskisat helpottavat hommaa :character00113:

Joo, vajaat kaksi viikkoa pitäis vielä malttaa. Olikos sulla Paiste minkälainen tavoite Mikkelissä? Mulla on sellainen mielikuva, että yrität alittaa 2 tuntia? Olenko väärässä? Ajattelin vaan, että pitäiskös meidän yrittää yhdessä tuota alitusta, kun mullakin on sama tavoite? Juoksin HCR:n 2.00.14 ja nyt kyllä haluaisin puhkaista tuon kahden tunnin rajan oli helle tai ei! Yhdessä se vois onnistua paremmin? :icon_lol:

Osallistujia ei ole ainakaan vielä niin paljon kuin viime vuonna, mutta vielä ehtii ilmottautua.

Joo, vajaat kaksi viikkoa pitäis vielä malttaa. Olikos sulla Paiste minkälainen tavoite Mikkelissä? Mulla on sellainen mielikuva, että yrität alittaa 2 tuntia? Olenko väärässä? Ajattelin vaan, että pitäiskös meidän yrittää yhdessä tuota alitusta, kun mullakin on sama tavoite? Juoksin HCR:n 2.00.14 ja nyt kyllä haluaisin puhkaista tuon kahden tunnin rajan oli helle tai ei! Yhdessä se vois onnistua paremmin? :icon_lol:

Osallistujia ei ole ainakaan vielä niin paljon kuin viime vuonna, mutta vielä ehtii ilmottautua.

Juu, kyllähän miulla kahden tunnin alitusta olis tarkoitus lähtee koittamaan.:viheltely: Tein tossa sunnuntaina vikan pitkän lenkin, mittarissa lähes 30 astetta, ja kyllä sanon, että oli aika töpöttelyä. Hirvittää, että jos tällänen helle on 1.7, niin jes, mulla ei juoksu kulje sitten yhtään. Yritän laittaa sulle priva viestiä, toivottavasti saapuu perille.:039:

Kova hinku olisi lähteä Mikkeliin puolikkaalle ja tavoitteen vois laittaa sinne kahden pintaan.

Jos vain pääsen lähtemään, tällä hetkellä olen liikunta kiellossa ainakin muutaman päivän, kun sain jonku pöpön sormeen ja se pahalainen tulehtu. Olen nyt lääkekuurilla joka toivon mukaan auttaa.