Jump to content
Juoksufoorumi.fi

31.05. Keskiviikko

MESE
 Share

Recommended Posts

• Replies 34
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Joo, tankatessahan sitä letkua työnnetään sinne reikään, mistä tulikin mieleeni, että auton tankki on lähes tyhjä. Pitääpä käydäkin päivän erotiikkapläjäys hoitamassa kotimatkalla.

Kotona ei kannata sitten kovin isoon ääneen meuhkata, jotta olipas taas erotiikkaa päivässä jo ihan riittämiin. Voi tulla tupenrapinat.. Taisin päästä muuten maaliin :)

Osa-aikaeläkeläinen (onkohan täällä muita harmaahapsisia vanhuksia kirjoittelemassa kuin minä?) viettää vapaa-päivää Naantalin auringon alla.

Tänään ei juosta metrin metriä. Korkeintaan käväistään koiran kanssa kävelemässä. No, siinä voi tulla otettua muutama juoksuaskelkin.

Huomenna kevyt herättelylenkki ennen Tukholmaa. Nyt tankataan. Kokeilen tätä Dexal-tankkausta. Kolme kirjekuorta päivässä.

Pitääkö ne kuoretkin syödä? :action-smiley-073:

Vaimo on onneksi reissussa tämän viikon...

Jaaha, toinen palstaultraaja. Kurppakos se oli seuraavana ihan tässä lähipäivinä....

Se on kyllä häpeä kun maran kirjoittaa, eikä juokse. Mutta kyllä siinä niin taitaa käydä, että en ehdi sitä juosta, vaikka kuinka olen yrittänyt puheripulin tyydyttää tuolla alakerrassa.

Osa-aikaeläkeläinen (onkohan täällä muita harmaahapsisia vanhuksia kirjoittelemassa kuin minä?) viettää vapaa-päivää Naantalin auringon alla.

No oonhan mää täällä kuten kuvasta näkyy. Nykyisin kyllä yritän noita harmaita vähän peitellä värjäämällä.

Huomenna siirryn sitten ihan kokonaan vanhuuseläkkeelle (hui hirveää, vanhuuseläkkeelle:character0032:) Enhän mää ny vielä niin vanha ole. No lieventävänä asianhaarana on, että jään varhennetulle, eli noin vuosi liian aikaisin. Pitämättä jääneitä lomia on ollut niin, että olen jo päässyt tätä "vapautta" hieman harjoittelemaan.

Lenkille pitäisi lähteä. Sateleekin mukavasti aina välillä että ihan kivalta näyttää.:gloomy:

Pakkolepoa täällä, kun reisi kipeytyi maanantain lenkin jälkeen. Ketorin geeliä olen jalkaan tökkinyt, että jospa se siitä.

Taitaa tulla ainakin viikon tauko juoksuihin, kun viikonloppu menee nuorimman sukulaislapsen lakkiaisissa. Seuraavia saa sitten odottaa ainakin 18 vuotta, kun kukaan ei ole ilmoittanut "pullan olevan uunissa".