Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Kempele Maraton la 19.08.06

Recommended Posts

• Replies 36
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• 1 month later...

Tähän asti koko kesän on ollut suunnitelmissa, että juoksen ainoastaan Kärkimaratonin Ylvieskassa 16.9. Eilen kuitenkin tajusin, että ekan maratonin juoksin silloin kun olin 22-vuotias, 23-vuotiaana juoksin kolme ja nyt 24-vuotiaana ei tulis juostua yhtään, koska edellinen marani oli HCM2005 elokuun alussa. Synttärini puolestaan on 15.9, joten tuo Ylivieskan mara menee sitten seuraavalle vuodelle:)

Tästä kaikesta vedin sen johtopäätöksen, että jospa sitten juoksis Kempelemaratonin. Se tulis ainaki huomattavasti halvemmaks, kun lähtö Helsinkiin ja viime vuonna kävin sitä kattomassa ja näytti aivan pätevältä tapahtumalta. Voipi siis olla, että minä olen kempeleessä lähtöviivalla, tosin ennätystavoitetta en taida kyseiselle maralle ottaa...

• 3 weeks later...

Kempeleeseen olis tarkoitus lauantaina suunnistaa ja siellä ihan täyshullu. Että ollaanko me artsi1981 ainoita seppolaisia jotka kokonaista suunnittelevat? Tällä kertaa varmasti tullaan eri järjestyksessä maaliin kuin siellä Tyngällä.

Siis siinäkin mielessä täyshullu olen kun kokonaista suunnittelen lauantaiksi sillä siitä 4 viikkoa eteenpäin jolloin olis tarkoitus osallistua Joutsenon SM kisoihin. Niin ja viikko ennen Joutsenoa olis Kärkimaraton syntymäpaikkakunnalla mutta siellä ei kokonaista.

No vielä en Kempeleeseen ole ilmoittautunut mutta tulossa olen mikäli ei mitään järisyttävää ennen sitä tapahdu.

Ps. artsi1981, onko Kärkkäinen tuttu paikka Ylivieskassa?