Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Ruskamaraton 3.9.2011, Levi

Recommended Posts

28. kerran järjestettävä Ruskamaraton Levillä Kekkosen 111-vuotis-syntymäpäivänä.

http://www.ruskamaraton.com/ruska/esivu.php?alue=Alkuun&kieli=fi

Majoitus varattu ihan pelipaikalta. Toivottavasti suunnitelmat nyt toteutuu ja starttaan kokonaiselle. Vastoinkäymisinä tällä hetkellä on vain oma laiskuus, ei niinkään mikään vamma.

• Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Majoitus varattu. Osallistumis maksua en ole maksanut. Tällä hetkellä ei juoksu kiinnosta pätkääkään, kempeleen juoksun jäljiltä. Lisäksi reissattu autolla 2000km lauantain jälkeen. No kaipa se tästä iloksi muuttuu ja Leville lähtö tulee. Matkana Levillä ei ole ainakaan kokonainen. Korkeintaan puolikas ja tämänhetkisellä tunteella vartti tai sitten vain olen katselemassa.

Kurkkukin on hieman kipeä ja parina aamuna ollut tukkoisuutta, joten saattaapa olla tulossa kipeäksikkin.

Kempeleen juoksun jäljiltä ei ollut mikään paikka kipeänä. Ainoastaan hieman jumia säärissä. Eli sen takia ei ainakaan tarvitse jättää osallistumista.

Mulla haluttaa tänne kans älyttömästi. Jalat alkais olla suht kunnossa. Mutta sitä ennen haluttas Muurolan piikille puolipiikille 12.5km. Kävin tänään kokeileen pari 500 metrin vetoa. Toinen meni 2.22 ja toinen 2.19. Ei oikein vakuuttanut, että selviäis puolipiikistä. Ei ollut askel kovin lentävä. Mutta kun haluttas vielä tälle syksylle tehdä vaikka mitä, enkä vielä haluais ihan alkaa talvilepoon salin hämäriin.

Jos piikin kävis kokeileen, että pystyykö sen ees juokseen läpi jollain vauhdilla. Nimittäin sinne on lähdettävä kolmannen yövuoron jälkeen kahden tunnin unilla, kuten viime vuonnakin. Olin ihan pönttö sekaisin kisapaijalla ja nauraa hirisin hysteerisenä siellä koko ajan kun olin just herännyt herätyskelloon syvimmästä unesta. Eli se on mulle aina perinteinen nukkumapäivän juoksu. Alkaa klo 12. Jos siitä selviän, tulen viikon päästä ruskalle. Mie haluan nauttimaan niistä maisemista. Voin kai mie mennä sen läpi "ultraamalla" eli kävelen kaikki ne ylämäet ja muutenkin otan kävelypätkiä niin saattasin sen selvitä alle 5 tunnin jollain lailla. Ja jos joudun keskeyttään niin sattuuko mulle sitten silläkään mitään. Joudunko häpeäpaalun kaivon pohjalle vai pannaanko minut jalkapuuhun.

Mie niin haluan Leville!!!!!!!!!!!!!