Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Joutohölkkä 9.7

Recommended Posts

Lähtö urheilukentältä, jossa noin 300m tartannia. Sitten saman verran hiekkapohjaa, minkä jälkeen vietetään asfaltilla vajaat pari kilsaa. Tämän jälkeen siirrytään hiekalle, jota kestää muutama kilometri. Sitten taas pari kilometriä asfalttia ja loppuun 1,5km pururataa, ennen kuin palataan urheilukentälle. Reitillä ei ole kovin pahoja nousuja, pari loivaa pitkää ja pari pientä nyppylää. Ikinä en ole näitä tarkasti mitannut, mutta kyseinen lenkki on tullut heitettyä kisassa viisi kertaa ja treeneissä paljon useammin.

Lähtö urheilukentältä, jossa noin 300m tartannia. Sitten saman verran hiekkapohjaa, minkä jälkeen vietetään asfaltilla vajaat pari kilsaa. Tämän jälkeen siirrytään hiekalle, jota kestää muutama kilometri. Sitten taas pari kilometriä asfalttia ja loppuun 1,5km pururataa, ennen kuin palataan urheilukentälle. Reitillä ei ole kovin pahoja nousuja, pari loivaa pitkää ja pari pientä nyppylää. Ikinä en ole näitä tarkasti mitannut, mutta kyseinen lenkki on tullut heitettyä kisassa viisi kertaa ja treeneissä paljon useammin.

Meinasitko tänä vuonna osallistua ?

Saattaa olla että lähden ite hipsimään. Tosin vähän vielä auki se.

Meinasitko tänä vuonna osallistua ?

Saattaa olla että lähden ite hipsimään. Tosin vähän vielä auki se.

Kyseessä on mulle ehkäpä vuoden tärkein kisa (elämäni ensimmäinen ja ainoa, johon olen osallistunut useammin kuin kahdesti), joten osallistun nytkin jos mitenkään pystyn. Lopullinen päätös luultavasti vasta lauantaina, kun olen maisemissa joka tapauksessa ja tulen alueelle moikkailemaan tuttuja.