MarkoA 3 Ilmoita asiattomasta viestistä Lähetetty 27. kesäkuuta , 2011 Ei ole tullut vielä vastaan missään netti, eikä muussakaan kaupassa esimerkiksi Oranssia Neopreenilakkia. Jos tiedätte mistä löytyy, niin linkkiä tännepäin. Pelottaa välillä tuolla veneiden seassa mustassa asussa... Ja toisena artikkelina kiinnostais ostaa aika-ajoon soveltuva Tempo asu. Olen kysellyt toisiltakin foorumeilta, mutta ei vielä ole oikein tärpännyt. Eli n. 180cm / 78kg kokoiselle, hieman pers-jalkaiselle äijälle tiukka tempopuku. Linkkiä?? Lainaa Share this post Link to post Share on other sites
perttu 2 256 Ilmoita asiattomasta viestistä Lähetetty 27. kesäkuuta , 2011 (edited) EI ole värillisiä myssyjä osunut silmään mutta mites värillinen uimahattu siihen päälle, toimii kyllä ja lämmittää vielä paremmin kuin pelkkä neopreenipipo. Ainakin bike24.com löytyy Castellin tempuasua 199e (koosta en kyllä tiedä), eiköhän noita uusia pukuja ahkeralla googletuksella löydy muualtakin. Ja varmasti tilaamalla noista parista nimeltä mainitsemattomasta kotimaisesta kilvanajoliikkeestäkin? Muokattu 27. kesäkuuta , 2011 Lainaa Share this post Link to post Share on other sites
pölhö 10 Ilmoita asiattomasta viestistä Lähetetty 27. kesäkuuta , 2011 Eikö aika-ajoasuja löydy ihan peruspyöräliikkeistä, esim. Nokialta osui eilen silmään? Luulisi Velosportien yms. myyvän ja tietty netissä kaikki isot alan tavaratalot? Lainaa Share this post Link to post Share on other sites
MarkoA 3 Ilmoita asiattomasta viestistä Lähetetty 27. kesäkuuta , 2011 (edited) Kiitos! Arvasin, että täältä saap apua! Vielä jos osaatte kertoa esim tuon Giessegin puvun kokoluokkaa. Onko italialainen mitoitus..? ..edit: ja pikku googlauksella löytyi kokotaulukko. Eli 180cm äijälle L pitäis olla sopiva. Tilaus lähti heti. Kiitos! Muokattu 27. kesäkuuta , 2011 Lainaa Share this post Link to post Share on other sites
pölhö 10 Ilmoita asiattomasta viestistä Lähetetty 27. kesäkuuta , 2011 Ei harmainta aavistusta – satuin huomaamaan haalarit, kun ihan muita romppeita liikkeen sivuilta selailin. Kannattaa varmaan soitella, itse en ole tuolla asioinut, mutta jotkut palstalaiset taitavat olla ihan hyvissä väleissä liikkeen porukan kanssa, ja olen ymmärtänyt heidän olevan ihan asiakaspalveluhenkistä ja asiantuntevaa poppoota. Lainaa Share this post Link to post Share on other sites
jiivee 1 Ilmoita asiattomasta viestistä Lähetetty 27. kesäkuuta , 2011 ..mutta jotkut palstalaiset taitavat olla ihan hyvissä väleissä liikkeen porukan kanssa, ja olen ymmärtänyt heidän olevan ihan asiakaspalveluhenkistä ja asiantuntevaa poppoota. Joo, meikä asuu parin kilsan päässä liikkeestä niin luonnollisesti tulee aika paljon siellä notkuttua. Fillaroinnissahan noilla on jo piiiitkä kokemus (ja omaa kilpailutaustaa) mutta nyt viime vuosina on paljon panostaneet tarjontaan myös triathloniin ja tempoon. Kannattaa soitella Petelle jos tulee jotain kyseltävää, numero löytyy tuolta sivuilta. Ja mullakin on joitakin noita Giessegin releitä, ihan kelpoisaa tavaraa. Ja kaikkihan mikä tulee Italiasta, on laatua pyöräilyssä. ;-) Lainaa Share this post Link to post Share on other sites
MarkoA 3 Ilmoita asiattomasta viestistä Lähetetty 28. kesäkuuta , 2011 Eipä ollut Urheilupyörässä enää L-kokoa valitettavasti. Harmi. Metsästys jatkukoon.. Hinta ois vain ollut niin sopiva. Lainaa Share this post Link to post Share on other sites
jupis 0 Ilmoita asiattomasta viestistä Lähetetty 28. kesäkuuta , 2011 Silikooninen uimahattu on riittänyt mulle vielä 13-14C vedessä. Niitä saa hyvissä väreissä, ite käytän aina punaista. Varpaille ja käsille tulee vaan viileä. Hyvin kylmässä kaksi hattua päällekäin niin luulis riittävän pitkälle. Lainaa Share this post Link to post Share on other sites
MarkoA 3 Ilmoita asiattomasta viestistä Lähetetty 28. kesäkuuta , 2011 Tuota kahden hatun tekniikkaa pitänee kokeilla. Olen niin "kylmäpäinen", ettei tarkene ilman neopreenia alle 18C vedessä. Otsaa alkaa jomottaa kylmässä. Lainaa Share this post Link to post Share on other sites