Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Ma 27.6

Hoigga
 Share

Recommended Posts

3x4 km intervalliharjoitus, vedot tuollaista 4,7 min/km luokkaa.Alkuun 2,5 km lämmittelyä ja loppuun sama jäähdyttely. Viime viikosta pudotin hiukan vauhtia ja jaksoi miellyttävästi juosta kaikki vedot ja ei mennyt hapoille. Nyt tuntui hyvälle. Loppuun vielä 8x30m vedot täysillä. Tästä se viikko taas alkaa. Illalla vielä hyppytreeni ja selkälihakset.

Kolme viikkoa ja yksi päivä telakalla riitti tällä erää, nyt ei enää kestänyt. Viisas olisi ehkä vielä jokusen päivän odottanut. Mukavassa säässä 4*15 min "vedot", palautus 5 min kävelyä. Syke huiteli yli äyräiden, mutta se lienee normaalia tuollaisen tauon jälkeen ja lämmintäkin oli. Vanajanrannassa varsinkin taas vauhti kiihtyi liikaa ja garminkin näyttää siepanneen sykelukeman 171? Koko reissu yhteensä

11,8 km@6:22/km, 1:15, avg 150, max 171.

Jalan lisäksi vikaa näyttää olleen päässäkin, kun telakan aikana tuli luettua uudelleen Tero Töyrylän kokoama Ultrajuoksijan harjoittelu -artikkelikokoelma ja Seppolan Wiha 2010 -ketju (plus vähän muitakin ultrailu-ketjuja) sekä vielä tilattua Amazonista muutama aiheeseen liittyvä kirja. Toivottavasti tämäkin vamma menee nopeasti ohi, kun pääsee taas itse juoksemaan. Toisaalta taitaa olla aika turvallista fiilistellä esimerkiksi satasen juoksua, kun ei itse pysty etenemään metriäkään.

Kappas kappas - Katsotaan rjr kumpi meistä sen ekan ultran sitten lopulta juoksee ; ) ! Mutta kiva, että olet päässyt taas juoksemaan : )

AP: 6km ave 5:51/km

Ilta: 4,7km ave 5:37/km Alajärven pururadalla ja päälle pulahdus itse lätäkköön.

Nyt täytyykin miettiä treenit tälle viikolle vähän uusiksi, kun sainkin peruutusajan mattotestiin torstaille.

Kolme viikkoa ja yksi päivä telakalla riitti tällä erää, nyt ei enää kestänyt. Viisas olisi ehkä vielä jokusen päivän odottanut. Mukavassa säässä 4*15 min "vedot", palautus 5 min kävelyä. Syke huiteli yli äyräiden, mutta se lienee normaalia tuollaisen tauon jälkeen ja lämmintäkin oli. Vanajanrannassa varsinkin taas vauhti kiihtyi liikaa ja garminkin näyttää siepanneen sykelukeman 171? Koko reissu yhteensä

11,8 km@6:22/km, 1:15, avg 150, max 171.

Jalan lisäksi vikaa näyttää olleen päässäkin, kun telakan aikana tuli luettua uudelleen Tero Töyrylän kokoama Ultrajuoksijan harjoittelu -artikkelikokoelma ja Seppolan Wiha 2010 -ketju (plus vähän muitakin ultrailu-ketjuja) sekä vielä tilattua Amazonista muutama aiheeseen liittyvä kirja. Toivottavasti tämäkin vamma menee nopeasti ohi, kun pääsee taas itse juoksemaan. Toisaalta taitaa olla aika turvallista fiilistellä esimerkiksi satasen juoksua, kun ei itse pysty etenemään metriäkään.

Hieno homma, siitä se taas lähtee.

Oma lenkki tänään 9 km kevyttä, 5:34/km.